Horseware Mio ,storlek?

Krans

Trådstartare
Hej! Regnperioden närmar sig och dags att köpa ett nytt regntäcke. Har nu Bucas regn-täcke i storlek 135.Med facit i hand kunde hästen haft 130, fast den normalt har 135. Hur är HW:s täcken i storlek? Tänkte köpa utan hals.Kollat på HW:s fodrade Mio.Nån som vet?
 
Tycker oxå att HW är större än Bucas så jag hade nog satsat på 130. HW har en måttabell som man kan kika på för att få ett hum om vilken storlek som bör passa.
 
Hej! Regnperioden närmar sig och dags att köpa ett nytt regntäcke. Har nu Bucas regn-täcke i storlek 135.Med facit i hand kunde hästen haft 130, fast den normalt har 135. Hur är HW:s täcken i storlek? Tänkte köpa utan hals.Kollat på HW:s fodrade Mio.Nån som vet?

Har alltid upplevt hw större i strl än Bucas men det var ett tag sedan jag hade Bucas nu.
Mina hästar har haft samma strl som de brukar i Mio men Mio är så himla tunna i tyget så jag hade köpt ett amigo hero istället om jag ville hålla det åt det billiga hållet. Vet det inte var de du frågade om men ville bara säga det då Mio går i sönder jätteenkelt tyvärr.
 

Liknande trådar

Utrustning När jag köpte min häst hade han väldigt lite hull och muskler. Då fick han ett nytt täcke från horseware, amigo 0g med disc front i...
Svar
12
· Visningar
1 230
Senast: Sixten
·
Utrustning Hej, vill köpa ofodrat regntäcke och hsr hittat Mio på Hööks. Men, ska jag ta 130 eller 140? Vanligtvis har hästis 135. i alla sina...
Svar
5
· Visningar
664
Senast: WBanna
·
Utrustning Hej! Blev till slut tvungen att skaffa mig ett användarkonto efter att ha läst på forumet i det dolda i en halv evighet 🙄 Det som...
2
Svar
20
· Visningar
1 804
Senast: blayenka
·
Utrustning Jag har 2 klippta hästar som klipptes för ca en månad sen, så pälsen har vuxit ut endel. Just nu går de med 0 grams regntäcke. Men...
Svar
7
· Visningar
815
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp