Sv: Horze

Jag köpte ett innetäcke från dem för ca en månad sedan (om det ens är så länge) och såg i förrgår att tyget börjat repas upp vid bogvecket på ena sidan. Synd, för jag gillade det täcket annars, men kommer inte att köpa fler. Men jag antar att man får vad man betalar för...
 
Sv: Horze

Jag har köp schabrak, lindor, stallutrustning och lite annat. Och det har jag varit jättenöjd med! Speciellt schabraken!
 
Sv: Horze

Jag köpte ett par vinterridstövlar för nån månad sen, de i nubuckläder med fyra kardborrspännen... Jag beställde över internet och när jag fick dem såg de inte alls ut på bilden. Plus att de hade väääldigt konstig passform och var stenhårda så jag skickade tillbaks dem, 175 kr kostade det.. :( Igår fick jag ett mail av dem att jag måste kontakta min bank och få några speciella koder för att de ska kunna betala tillbaka mina pengar. Varför liksom? De har fått mitt bankkontonummer + att jag betalade med kort, kan de inte bara sätta tillbaks pengarna?

Aldrig mer Horze..
 
Sv: Horze

jag köper deras billiga neoprenboots (har i hagen så är förbrukningsvara) och dom är iaf bra. :p
har annars bara köpt skötselsprodukter, lindor o småsaker. samt två fleecetäcken som faktisk var riktigt bra! men skulle aldrig köpa utetäcken, ridbyxor, jackor ed. kvaliten är som hööks, dvs rätt dålig.
 
Sv: Horze

Tack alla för svar!

Jag har själv köpt ett fleecetäcke där som ser jättefint och rejält ut. Har inte använt det än, så jag vet inte hur det håller. Jag har också köpt en grimma som funkar bra. Funderade på ett köpa regntäcken till hästarna, men backar nog på det då, efter era svar. :crazy:
 
Sv: Horze

för att jag köpte ett schabrak med brodyr o de broderade mitt på scahabraket o halva texten hamnade under sadeln. Skickade tillbaka det o de vägrar ge mig ett nytt eller pengarna tillbaka.
 
Sv: Horze

Köpte regntäcken därifrån och de höll en dag. Dagen därpå duggade det och vattet gick igenom.
Behöver jag säga något mer?
 
Senast ändrad:
Sv: Horze

Har köpt schabrak, är nöjd med dem. Mor köpte ett hårnät med rosett, spännet gick i sönder när vi skulle ta på den för första gången på tävling, tur hade vi en annan i reserv.
 
Sv: Horze

Jag har köpt flera schabrak med brodyr från Horze och måste säga att jag är supernöjd med kvaliteten. Schabraken är "tvättäkta", dvs de håller både i form och färg. Jag har även köpt fleecelindor och ridlindor som funkat bra!
 
Sv: Horze

Jag har köpt lite allt möjligt därifrån, bl a ett regntäcke som jag var jätte nöjd med till för en vecka sen då hästen kom in blöt :mad: Han hade använt täcket 3-4veckor sammanlagt....
 
Sv: Horze

Har köpt deras budget kandar, fintack grimma, billiga oskodda ridbyxor, undertäcken att ha under regntecken och ett par svarta skinnhandskar. Faktiskt väldigt nöjd. Grimman var till min syster som behövde en i läder. Det var exakt en sådan grimma som jag letat efter de senaste 25 åren. Funderar allvarligt på att nypa en till mig. Men vad ska jag med ytterligare en lädergrimma? Jag har tre och bara två hästar.

Ridbyxorna är kanonsköna och som jag tycker i bättre kvalitet än de billiga från Hööks. Handskarna kanon sköna och snygga. Har dom som finhandskar till migsjälv och inte till ridning - än. Det kommer. Överlag är jag nöjd och shoppar gärna dör igen. Faktiskt nästan hellre än hos Hööks.
 
Sv: Horze

Boots och benlindor, butiken är trevlig, men stökig och personalen är lite virrig ibland, men det är de flesta.
 
Sv: Horze

Beställde 3st schabrak,jättefina.Men fick fel färg på ett av dom!!!!
 
Sv: Horze

Jag köpte en vinterjacka därifrån för ett år sedan. Har fungerat jättebra, har ju inte använt den så mkt heller eftersom det är en vinterjacka..Annars är jag nöjd. Jag beställde från internet och det tog mig 2 dagar att lösa ut paketet efter att det hade kommit, de sa att det hade med att det kom från finland att göra och att man inte kunde beställa på postförskott därifrån, vilket jag hade gjort, det va det enda som irriterade mig.
 

Liknande trådar

Utrustning Häst har strl 160-165 i vanliga täcken..försöker nu hitta ett ländtäcke att ha vid ridning (inget skrittäcke, o inget reflex) men alla...
Svar
10
· Visningar
539
Senast: Leeelot
·
Utrustning Jag behöver fylla på mitt lager med vinterridbyxor och vill ha era tips! :D Önskvärt är högre midja och gärna softshell/annat lätt...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
10 813
Senast: Ajda
·
Utrustning Tips önskas på vilka produkter ni tycker är bäst för att vårda ridstövlar.
Svar
18
· Visningar
1 069
Senast: MiniLi
·
Gnägg Undrar om någon varit i Horze butik i Danmark hyfsat nyligen? Hur stor är den? Har de samma erbjudanden som finns på hemsidan?
Svar
0
· Visningar
482
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp