Graviditetspoddar (Utbruten från Höstföräldrar 2018)

Trollunge

Trådstartare
Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.


Har någon av er lyssnat på podden "Vattnet går"? Min gravidyogainstruktör tipsade om den och har lyssnat på några avsnitt senaste dagarna, så spännande och intressant!! Olika gäster varje gång och så pratar de om graviditet och förlossning :up:
 
Har någon av er lyssnat på podden "Vattnet går"? Min gravidyogainstruktör tipsade om den och har lyssnat på några avsnitt senaste dagarna, så spännande och intressant!! Olika gäster varje gång och så pratar de om graviditet och förlossning :up:
Nej, brukar inte lyssna på poddar men man kanske ska börja ;)
 
Har någon av er lyssnat på podden "Vattnet går"? Min gravidyogainstruktör tipsade om den och har lyssnat på några avsnitt senaste dagarna, så spännande och intressant!! Olika gäster varje gång och så pratar de om graviditet och förlossning :up:
Jag har lyssnat på alla avsnitt av den tror jag när jag legat hemma i soffan, den är jättebra :) mamapodden och babyz pod är också bra tycker jag :)
 
Jag har lyssnat på alla avsnitt av den tror jag när jag legat hemma i soffan, den är jättebra :) mamapodden och babyz pod är också bra tycker jag :)

Kul! Och tack för tips :)

Jag blev ju nästan lite sugen på hemförlossning efter att ha lyssnat på Signe Siemsen, till barn nummer två då ifall det blir fler än ett :D
 
Jag gillade förlossningspodden också. Dock innehåller den alla möjliga förlossningar så inte alla har varit problemfria. Värt att tänka efter/läsa beskrivningen innan tänker jag.
 
Jag och sambon lyssnade på alla avsnitt av Vattnet går innan vi fick barn. Han var livrädd för förlossningen men hade svårt att prata om det då han kände att han inte hade "rätt" att vara rädd eftersom han är man och inte gör den jobbiga biten. Podden öppnade upp för samtal och diskussion och han fick en annan bild av vad som kommer hända.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
13
· Visningar
1 147
Senast: leoparden
·
Övr. Barn Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
2
· Visningar
622
Senast: Kilauea
·
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
6
· Visningar
4 998
Senast: clusia
·
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
16
· Visningar
2 333
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp