Bukefalos 28 år!

Hot or Not -Western edition

V

voltigehoppare

Spinoff på dressyrarnas hot or not..

Så vad gäller inom westernvärlden för tillfället?
Inte lika trendkänsligt kanske? :)
 
Sv: Hot or Not -Western edition

Hot: Vågade färger/mönster på skjorta/blus/pad/filt/benskydd osv :D
Not: Överblingade ekipage som ser ut som levande kristallkronor.... :crazy:
 
Sv: Hot or Not -Western edition

Hot: Svansförlängningar
Not: Illapassande utrustning
 
Sv: Hot or Not -Western edition

Hot: En eller tvåörade träns
Not: Svart westernsadel
 
Sv: Hot or Not -Western edition

Ja och det är ju fortfarande det övervägande helt klat. Men jag har sett en del svarta showsadlar nu senast på congress och world show. Vet inte riktigt vad jag tycker om det dock, jag föredrar själv ljust.

Nåt annat som börjar komma är vanliga ljusa showsadlar med svart i mönstret, i linjerna så att säga. Det är ganska snyggt faktiskt.
 
Sv: Hot or Not -Western edition

Nåt annat som börjar komma är vanliga ljusa showsadlar med svart i mönstret, i linjerna så att säga. Det är ganska snyggt faktiskt.

Okej, det har jag inte sett än, men det låter bra.
 
Sv: Hot or Not -Western edition

Hot: Mecates i typ climbing rope (ej man/svanshår) stilrent och enkelt utan tieback/leadrope delen!
 
Sv: Hot or Not -Western edition

...de borjar komma med ifargade monster, ala fargglatt med, garna barrelrace sadlarna. Jag ar lite kluven till det.. bara svart kan vara snyggt, men nar de slanger in rott o rosa o gront o diverse annat sa ser det lite... trashigt ut..
 
Sv: Hot or Not -Western edition

Har inte sett det i "fingrenarna" men barrel racarna brukar ju vara lite vilda av sig vad gäller färger och fransar o sånt :D

Såg dock lite fransar i trailen på congress o WS, det är inte riktigt min grej men verkar komma.

Likaså lång man i pleasuren men då är den extremt välgroomad och av bra kvalitét.
 
Sv: Hot or Not -Western edition

Ja, dom var fina, lite annorlunda. Den i mitten var jättefin.
 
Sv: Hot or Not -Western edition

lite vilda? Haha de verkar ju heltokiga ;)

Jo, har med sett en hel del fransar, aven pa paddarna som verkar smyga sig in i pleasuren, aven lite i w-ridingen/showmanshipen... fransar ar inte riktigt min smak, kanske mest for att det verkar sa opraktiskt. Men langa manar? Oh yeah! Ar de valskotta sa absolut! :)
 
Sv: Hot or Not -Western edition

Typ:
dalechavez7050b.jpg

:eek::eek::eek::eek:

Vadå "ganska snyggt faktiskt"?!?!?!?

Jag vill gifta mig med den sadeln!!!


Kostar? :angel:

:D

Nåja, 35 000 var ju inte så farligt...
Bara att börja spara...
 
Senast ändrad:
Sv: Hot or Not -Western edition

Hot; Western Showchaps! Grymt snygga och får ekipaget att se lite lyxigare ut, det gillar jag! :)
Not; Hm, denna var lite lurigare. Något som jag tycker är förskräckligt fult är hjälmhattarna som någon där uppe nämde. Man kan ju nästan fråga sig vem som skulle vilja ha en sån på sig :3
 
Sv: Hot or Not -Western edition

Hot: junior (haha, jag borde inte vara här :))
Not: ovårdade hästar
 
Sv: Hot or Not -Western edition

kl


Hot
Wranglerjeans
Enkla skjortor
"rent läder"
Enöras huvudlag
Enfärgade padar

Not
Överdrivet korgmönster
Blingbling
Glittriga och vansinnigt mönstrade tävlingstoppar
Indianmönstrade pads
 

Liknande trådar

F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 396
Senast: Fruentimber
·
Utrustning En lite dum fråga egentligen kanske men jag fick med en dressyrsadel thorowgood T8 nu när jag köpte min häst, som är utprovad och passar...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: Oknytt
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 790
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 273
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp