Hotell/B&B nära arkivet på Liljeholmskajen?

bettysmatte

Trådstartare
Jag (och ev en person till) ska besöka stadsarkivet på Liljeholmskajen i sommar. Jag har ingen koll alls på området där, och undrar om någon kan rekommendera ett hyfsat hotell/B&B/liknande? Arkivet ligger på adress Sjöviksvägen 126. Prisklass runt max tusenlappen för ett dubbelrum...förhoppningsvis är detta möjligt!
 
Jag har bott några gånger på hotell / vandrarhemmet Zinkensdamm, fräscht och trevligt. Om man kan promenera på Årstabron (och det har jag för mig), så kan det inte ta mycket mer än 20-30 minuter att gå.
 

Liknande trådar

Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 092
Senast: sjoberga
·
Gravid - 1år Vad ska man göra när man planerat livet efter ETT barn och ett till knackar på? Misstänker att jag är gravid. Vi har skyddat oss med...
2
Svar
21
· Visningar
3 587
Senast: ako
·
Äldre Jag börjar snart gråta, jag måste byta bil :nailbiting: men jag hittar inget som passar, det är alltid nåt som havererar :down: Har...
Svar
0
· Visningar
671
Senast: LillaMy84
·
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 244
Senast: Kirie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp