Hotell i Sigtuna

nickan1

Trådstartare
Jag behöver övernatta en natt i Sigtuna i slutet av augusti då jag ska gå en kurs och inte hinner dit tills den börjar om jag åker hemifrån samma dag. Men jag vet inte nåt om Sigtuna har någon något att rekommendera? Kursen är på folkhögskolan så gärna något som inte ligger så långt därifrån. Tar gärna emot någon rekommendation om någon restaurang med där man kan äta en bit mat på kvällen.
 
Jag behöver övernatta en natt i Sigtuna i slutet av augusti då jag ska gå en kurs och inte hinner dit tills den börjar om jag åker hemifrån samma dag. Men jag vet inte nåt om Sigtuna har någon något att rekommendera? Kursen är på folkhögskolan så gärna något som inte ligger så långt därifrån. Tar gärna emot någon rekommendation om någon restaurang med där man kan äta en bit mat på kvällen.
Jag har bott på både Stiftelsen, Stora Brännbo och Sigtunahöjden och varit nöjd. Rekommenderar restaurangen 1909 på Stadshotellet (har inte bott där men det lär vara riktigt bra boende det med).
 
Tack för alla tips! Ska kika runt lite på de olika alternativen. Vandrarhem känns lite omständigt den här gången, ska ju bara bo en natt och vill då helst slippa ta med mig lakan och handduk och är inte så pigg på att fixa egen frukost för bara en dag. Men annars är vandrarhem ett alternativ som jag gärna kolla på för flera nätter. Ska titta lite hur de andra ställena ligger i förhållande till folkhögskolan och kolla lite priser med!
 
Jag behöver övernatta en natt i Sigtuna i slutet av augusti då jag ska gå en kurs och inte hinner dit tills den börjar om jag åker hemifrån samma dag. Men jag vet inte nåt om Sigtuna har någon något att rekommendera? Kursen är på folkhögskolan så gärna något som inte ligger så långt därifrån. Tar gärna emot någon rekommendation om någon restaurang med där man kan äta en bit mat på kvällen.

Www.booking.com brukar jag leta på.
 
Hittade ett bra sista minuten pris på Sigtuna stadshotell så där har jag bokat nu! Läste runt lite och förstod att deras frukost ska vara väldigt bra det verkar lovande! Inte långt till folkhögskolan därifrån heller, skönt att vara på plats nära på morgonen!
 

Liknande trådar

Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 911
Senast: ameo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 019
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 519
Senast: Unafraid
·
Övr. Katt Min högt älskade moster gick bort i lördags och nu har jag hennes fina katt boende hos mig. Bondkatt, runt två år (har exakt...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 391
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp