Hotell med glasdörrar in till toaletten?

2017 var jag i Indien i Delhi.... Bodde på en välkänd hotellkedja (Radisson Blue) och till min förvåning hittade jag hela VÄGGEN mot själva rummet i glas..... Lite creapy känsla.....

Jag hade ett sadant badrum nagonstans :confused: Bahrain kanske, eller Dubai, men sjalva toaletten var inte precis innanfor den vaggen. Jag raknade med att duschen immade igen en del ... och om den inte gjorde det fick maken leva med det.
 
Jag brukar ibland ha återkommande drömmar om att jag sitter på toa, och att toan plötsligt är mitt i ett rum där folk bara kommer och går, eller än värre, stannar och pratar med en.

Det är inga behagliga drömmar.

Dessa hotellrum skulle nästan förverkliga dessa drömmar. Antar att arkitekten av sådana rum inte lider av samma sorts drömmar som jag :cautious:
Jag brukar ha samma typ av mardrömmar faktiskt. Jätteobehagligt. Jag har alltid bajsat i drömmen också och måste stå och torka mig inför alla människor.

Med andra ord jag skulle dö om jag fick bo ett sånt hotellrum. Det hade bara inte gått.
 
2017 var jag i Indien i Delhi.... Bodde på en välkänd hotellkedja (Radisson Blue) och till min förvåning hittade jag hela VÄGGEN mot själva rummet i glas..... Lite creapy känsla.....

Exakt detta jag menar! Tänk att åka dit med sin nya kille/tjej sen ett par månader tillbaka, sin relativt okända kollega osv osv...
 
Exakt detta jag menar! Tänk att åka dit med sin nya kille/tjej sen ett par månader tillbaka, sin relativt okända kollega osv osv...

Fast man åker väl ändå inte med kollegor och bokar samma rum? I min lilla bubbla har det aldrig någonsin varit ens på förslag.

Men hela iden är rubbad. Det är ju därför man har ett separat rum för detta. Om man ska ha glasväggar kan man väl ändå låta bli helt att bygga vägg?
 
Jag brukar ibland ha återkommande drömmar om att jag sitter på toa, och att toan plötsligt är mitt i ett rum där folk bara kommer och går, eller än värre, stannar och pratar med en.

Det är inga behagliga drömmar.

Dessa hotellrum skulle nästan förverkliga dessa drömmar. Antar att arkitekten av sådana rum inte lider av samma sorts drömmar som jag :cautious:
Har en sådan toalett. Mina vuxna barn och maken har fått för sig att det är Exakt när jag sitter på toa dom ska prata med mig. Gärna planera nästa dags sysslor eller fråga om jag kan köpa mjölk när jag handlar nästa gång...Och två katter och två hundar ska också vara med ibland. Händer att jag skriker; Men för fan, kan jag få skita ifred. Då går alla utom unghunden.
 
Ja, i Skottland var ett av hotellen så. En garderobsdörr i förvisso frostat glas, men det var en svängdörr, utan ens en hasp och flera cm glipa runt om. Förstår inte.. :confused::confused::confused:
 
Jag bodde på hotell i Sundsvall för några år sen som hade glasdörrar in till toan 😅 så himla märkligt! Jag och maken skrattade bort det men han har sett mig föda två barn, jag har inga hemligheter längre 🙈

Vilket hotell i Sundsvall har det?:eek: har bokat hotell i Sundsvall i höst och jag är inte främmande för att boka om vid glasdörr.
 
Jag brukar ibland ha återkommande drömmar om att jag sitter på toa, och att toan plötsligt är mitt i ett rum där folk bara kommer och går, eller än värre, stannar och pratar med en.

Det är inga behagliga drömmar.

Dessa hotellrum skulle nästan förverkliga dessa drömmar. Antar att arkitekten av sådana rum inte lider av samma sorts drömmar som jag :cautious:

Åh jag har relativt ofta samma dröm! Sitter på en toalett som är mitt i ett rum, typ vardagsrum eller mitt i en butik. Där sitter jag och bajsar och måste torka mig och tänker samtidigt på hur mycket jag syns och vad folk ska tycka :nailbiting: :nailbiting:
 
Jag brukar ha samma typ av mardrömmar faktiskt. Jätteobehagligt. Jag har alltid bajsat i drömmen också och måste stå och torka mig inför alla människor.

Med andra ord jag skulle dö om jag fick bo ett sånt hotellrum. Det hade bara inte gått.
Åh jag har relativt ofta samma dröm! Sitter på en toalett som är mitt i ett rum, typ vardagsrum eller mitt i en butik. Där sitter jag och bajsar och måste torka mig och tänker samtidigt på hur mycket jag syns och vad folk ska tycka :nailbiting: :nailbiting:

Typ precis så. Någongång i drömmen har jag försökt vänta ut folk, så att de ska gå iväg, men det har oftast kommit bara mer och mer folk :cautious:
 
Ja, i Skottland var ett av hotellen så. En garderobsdörr i förvisso frostat glas, men det var en svängdörr, utan ens en hasp och flera cm glipa runt om. Förstår inte.. :confused::confused::confused:

Tur att jag bokat rustika hotellrum med stenväggar och mögel till min resa till Skottland. Inga designhotell i fortsättningen heller med andra ord. Och då är jag ändå själv på rummet - men skulle av någon djupt rotad psykologisk anledning ändå tycka att glasdörr ut till resten av rummet var jobbigt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp