Hotellfynd/B&B-fynd i Stockholm?

bettysmatte

Trådstartare
Jag startar en lite mer allmän tråd om hotell/B&B i Stockholm, tänkte jag. Någon kanske har en lite okänd pärla att rekommendera? Det jag önskar är rent och fint, wi-fi, eget badrum på rummet, samt frukost. Pris max ca 1000 kr/natt (jag vet inte hur möjligt/omöjligt detta är i juli månad??).

Kom med en massa bra förslag - tack :) !
 
Stf har några vandrarhem i Stockholm, både centralt och utanför. Har vänner som varit nöjda med det PÅ Gärdet och det vid Zinkensdam.
Värt att kolla
 
Jag startar en lite mer allmän tråd om hotell/B&B i Stockholm, tänkte jag. Någon kanske har en lite okänd pärla att rekommendera? Det jag önskar är rent och fint, wi-fi, eget badrum på rummet, samt frukost. Pris max ca 1000 kr/natt (jag vet inte hur möjligt/omöjligt detta är i juli månad??).

Kom med en massa bra förslag - tack :) !

Har du kollat airbnb? Då ingår ju visserligen inte frukost men är läget bra går det ju att äta ute. Vilka datum är det det gäller och hur många gäster?
 
Jag bodde på Hellstens Malmgård på Söder för något år sedan och tyckte det var väldigt trevligt och lite unikt :) Jag har dålig koll på vad det kostar under sommaren, men när vi bodde låg det på runt 800 kr/natt i alla fall.
 
Jag startar en lite mer allmän tråd om hotell/B&B i Stockholm, tänkte jag. Någon kanske har en lite okänd pärla att rekommendera? Det jag önskar är rent och fint, wi-fi, eget badrum på rummet, samt frukost. Pris max ca 1000 kr/natt (jag vet inte hur möjligt/omöjligt detta är i juli månad??).

Kom med en massa bra förslag - tack :) !

Jag har inget specifikt tips men på secretescapes.se så brukar de ha många bra erbjudanden särskilt på sommaren och mest på storstäderna. Mest aktuellt om du ska ha ett dubbelrum dock för singelrum erbjuds inte så ofta men kan ändå vara värt att kolla in iallafall.
 

Liknande trådar

Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
15 290
Äldre Halli hallå. Jag ska åka till Stockholm om två veckor med en kompis och sova en natt, och skulle gärna komma undan så billigt som...
Svar
14
· Visningar
1 086
  • Låst
  • Artikel
Dagbok För några dagar sedan satte jag själv ut en annons om att jag söker bostad. Det var det vanliga infot om jobb, ekonomi, att jag är...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp