Hotmail-problem

mandalaki

Trådstartare
När Hotmail gjorde om utseendet kan jag ha gjort en tabbe. Tror att jag av misstag blockerade mail från vissa adresser - block ligger alldeles intill delete.

Nån som vet om jag kan ta tillbaka den blockeringen?

mandalaki
 
Nästan längst till höger efter fliken kontakter finns "Alternativ", klicka där och välj Skräppostskydd. Välj spärra avsändare och leta reda på de som du av misstag spärrat
Markera (du kan markera flera genom att hålla ner CTRL samtidigt som du klickar på en adress) och klicka på "<< Ta bort", när du är klar klickar du på OK så bör du få mail av dom igen.
 
Tack, du är en pärla :)! Var inne och kollade nu men på listan stod inga adresser. Ingen är alltså spärrad, det måste vara nåt annat som gjort att jag inte fått mail som jag borde fått.

Tusen tack!

mandalaki
 
Så lite så :o

Vi ska väl hjälpa varandra ;)?

Det verkar som om hotmail har skärpt sina egna filter så kolla upp vilken nivå du har på Skräppostfiltret (jag har exklusiv och har fram till "ombyggnaden" fått runt 20 om dagen i skräppostmappen, nu får jag bara 0-2 :confused: Positivt iaf!!!)

Prova att lägga till adresserna under säkra adresser (samma sökväg) för säkerhets skull!
 
Ah, det var ett bra tips. Är svintrött på alla erbjudanden om Hot teens och frågor om jag inte ska förstora min penis :mad:...

mandalaki
 
Jag var så förutseende att jag la till filter som sorterar bort sånna ord för lääääängesen (när man kunde ange max 40 olika, nu är det väl 10) så många sådana slipper jag.

Har dessutom skräppostfiltret inställt på exklusiv.

Men oxå jag är lite trött på alla dessa »Enlarge your Penis«-erbjudandena, men jag tycker mest de är skrattretande
(En grabb som stötte på mig sa: Jag har större K U K än dig till mig och det tänker jag på varenda gång jag får ett sådant. Då får jag hysteriska skrattanfall :rofl:)
Det är nog världens sämsta raggningsreplik iaf, jag kan inte se honom utan att skratta hysteriskt :crazy:

Sen är jag mycket noga med vem jag lämnar ut mailadressen till. Hotmailen är i princip den enda jag fått "spam" till
 

Liknande trådar

Relationer Idag är det 10 år sedan. 10 år sedan jag fick ovärderlig hjälp och stöttning härifrån. 10 år sedan jag blev "fri". 10 år sedan livet...
Svar
1
· Visningar
1 321
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 237
Senast: __sofia__
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 954
Senast: Sel
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag HAR försökt. Jag lovar att jag har det så jävla mycket även fast vissa kanske inte tror det. Men helt ärligt så som mitt liv har...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 617

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp