Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Hovslagare!

B

**BORTTAGEN**

e det någon som vet vart man kan gå på skola där dom har hovslagar utbildning förja vill nämligen bli hovslagare. så om ni e vet något så maila. mvh Marinaa :p :idea:

Z

Zaskia

SLU i skara har hovslagar utbildning både vanlig och med inriktning som travet. 2-år nu för tiden och platserna är inte så många så det är bra om man har lite förkunskaper (praktisera ett bra tag hos hovslagare) så att du kan visa framfötterna på intagningsproven... Sök på SLU (de har väl www.slu.se eller nåt sånt) och klicka vidare mot Skara eller hovslagre det kan ta ett tag att hitta, du kan även söka på hovslagarskolan...

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6500 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Juridik&Ekonomi Så var det dags igen då. Jag får en påminnelse från ett av alla våra fraktbolag (på företaget), som kommit bort i posten eller mail. På...
Svar
5
· Visningar
520
Hästmänniskan Vi behöver hitta en ny hovslagare, och fick kontakt med en tjej som sa att hon har 2 års erfarenhet, och jag tänkte OK, man kan vara bra...
Svar
7
· Visningar
1 085
Ekonomi&Juridik Jag funderar på att skaffa häst och planerar lite inför det. Men jag behöver få svar på lite frågor. Jag har nämligen tänkt att bygga...
2
Svar
21
· Visningar
1 154
Övr.Hund Hej! Jag håller på att titta runt och planera för framtiden om vilka distansutbildningar inom hund jag vill plugga. Dom jag vet om är...
Svar
5
· Visningar
376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Veka kotor och x bent
  • Medryttartråden

Omröstningar