Bukefalos 25 år!

hovslagarlistan är lång...?

B

**BORTTAGEN**

Letar efter ny hovslagare då den andra gör mig irriterad pga att han aldrig dyker upp på avtalad tid. har tittat på hovslagarföreningens hemsida och där finns en lång lista med hovslagare i skåne län. Hur hittade ni era hovslagare? Är ni nöjda? Det kan ju inte vara meningen att jag ska åka runt och titta på alla när de skor... min nuvarande skor otroligt bra, men jag står inte ut med att inte veta om han kommer eller inte längre. hästen står utanför Lund.

Som sagt, hur hittade ni er och är ni nöjda? (I Skåne/Lunda trakten)

Hej!

Jag övertog han som skodde pållen innan eftersom vi är kvar i samma stall och allt. Han är super, kommer alltid för tidigt (så man själv får dåligt samvete när man inte hinner dit) men han brukar plocka in pållen i stallet och fixa och dona. Ibland har han hunnit klart när man kommer, kanon! :)

Fast han är ju här uppe i Jämtland :banana:

det finns MÅNGA hovslagare i skåne......sen e de inte så mnga som e nåt att ha....

Vi hade jätteproblem med att hitta hovslagare när vår la av,men vi blev tipsade av en anna duktigt hovslagare

Man frågar någon kompis om de har en bra hovslagare.

Jag har hittat mina genom kontakter och en för att jag såg jättefint skodda shettisar.

Ring hovslagarföreningen.
Hon som arbetar där är bra, rekommenderar inte såna som hon fått klagomål på och verkar ha lite koll på vilka som är duktiga.
Kan ju alltid hjälpa dig att stryka några från listan.

Lycka till!
Varit i samma sits.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag vill skaffa häst, och har redan ställt frågor om ekonomi och anläggning. Men jag behöver också svar på hur det är att skaffa sin...
Svar
2
· Visningar
795
Hästmänniskan Jag har en fundering. Jag skaffade en medryttare till vårt sto som stått med dräktig och haft föl innan. Så vi letade medryttare då jag...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 887
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 378
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
4 685

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #8
  • Annonsera mera hundar

Hästrelaterat

• Årets betäckningssiffror SWB