hovslagarlistan är lång...?

B

**BORTTAGEN**

Letar efter ny hovslagare då den andra gör mig irriterad pga att han aldrig dyker upp på avtalad tid. har tittat på hovslagarföreningens hemsida och där finns en lång lista med hovslagare i skåne län. Hur hittade ni era hovslagare? Är ni nöjda? Det kan ju inte vara meningen att jag ska åka runt och titta på alla när de skor... min nuvarande skor otroligt bra, men jag står inte ut med att inte veta om han kommer eller inte längre. hästen står utanför Lund.

Som sagt, hur hittade ni er och är ni nöjda? (I Skåne/Lunda trakten)
 
Hej!

Jag övertog han som skodde pållen innan eftersom vi är kvar i samma stall och allt. Han är super, kommer alltid för tidigt (så man själv får dåligt samvete när man inte hinner dit) men han brukar plocka in pållen i stallet och fixa och dona. Ibland har han hunnit klart när man kommer, kanon! :)

Fast han är ju här uppe i Jämtland :banana:
 
det finns MÅNGA hovslagare i skåne......sen e de inte så mnga som e nåt att ha....

Vi hade jätteproblem med att hitta hovslagare när vår la av,men vi blev tipsade av en anna duktigt hovslagare
 
Man frågar någon kompis om de har en bra hovslagare.

Jag har hittat mina genom kontakter och en för att jag såg jättefint skodda shettisar.
 
Ring hovslagarföreningen.
Hon som arbetar där är bra, rekommenderar inte såna som hon fått klagomål på och verkar ha lite koll på vilka som är duktiga.
Kan ju alltid hjälpa dig att stryka några från listan.

Lycka till!
Varit i samma sits.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 198
Senast: Ajda
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 273
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Jag blir så trött. Jag blir så trött på SKK för att de inte är bättre, jag blir så trött på min rasförening som inte är bättre, jag blir...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 713
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
2 795

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp