Bukefalos 28 år!

gul_zebra

Trådstartare
Har ju en del problem med sidan min och uppladdningen så jag tänkte att jag kunde försöka göra den i html på angelfire istället så jag kan få upp den ordentligt till att börja med.
Lite problem med koder dock! Hur ska ett htmldokument vara uppbyggt med <body> och det där? Och hur gör man en meny på vänster sida som hänger med hela sidan igenom utan att behöva knacka in det på varje sida? Vad är koden för det?
 
Sv: html

För att göra en meny, som hänger med på varje sida, rekommenderar jag att du använder Iframes. Gör en Iframe för menyn och en för själva texten. Läs mer på http://www.webdesignskolan.com

En hemsida är uppbyggd såhär:


<html>
<head>
<title>Titel</title>
</head>
<body>

</body>
</html>
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 048
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 245
Senast: __sofia__
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 722
Senast: sjoberga
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 528
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp