Hubertus 618

selma.aberg

Trådstartare
Hej!
Jag är medryttare på ett svenskt varmblod som heter Faskad, E: Hubertus U: Ömigritte. Jag har sökt mycket på nätet och försökt hitta information om Faskads stam men det är väldigt svårt. Om man har ridit en häst efter Hubertus, hur var den hästen i temperamentet & gångarterna? Om någon skulle ha en bild på Hubertus får man gärna höra av sig och skicka den :)
Tacksam för svar!

MVH Selma :)
 
Hej!
Jag är medryttare på ett svenskt varmblod som heter Faskad, E: Hubertus U: Ömigritte. Jag har sökt mycket på nätet och försökt hitta information om Faskads stam men det är väldigt svårt. Om man har ridit en häst efter Hubertus, hur var den hästen i temperamentet & gångarterna? Om någon skulle ha en bild på Hubertus får man gärna höra av sig och skicka den :)
Tacksam för svar!

MVH Selma :)
Jag har ridit ett par Hubertus-hästar. Gemensamt har varit att det varit enormt snälla hästar. Ok exteriör, men inga ess vare sig gångartsmässigt eller hoppmässigt. Men trevliga lättklasshästar, mycket i kraft av gott temperament.
 

Liknande trådar

Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back...
2
Svar
22
· Visningar
4 511
Senast: Boj
·
Hästhantering Hej! Står lite i ett dilemma ang. min sällskapshäst.. Ska dra historien först: Jag har en häst som jag behövde sällskap till. Letade en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 897
Senast: Dopy
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 13 årig tjej som älskat hästar hela livet. Jag har ridit på ridskola ett bra tag men även varit medryttare till än häst...
Svar
13
· Visningar
2 335
Hästmänniskan Hej! Jag är 21-årig medryttare/skötare till en D-ponny sedan drygt ett år tillbaka. Innan den här hästen så har jag arbetat ideellt som...
2
Svar
26
· Visningar
4 543
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp