Hudvänligt rastställe efter E4 söderut?

Inom några veckor ska jag försöka åka från södra Dalarna ner till Skåne, och ta med min valp.
Men jag kommer ju behöva gå på toa efter vägen och vill ju inte lämna Tilda själv i bilen såklart! Brändåsen i Örebro är hundvänligt vet jag, men behöver nått mer!
Kommer åka Örebro - Mjölby - Jönköping - Ljungby på vägen ner till Skåne.
Är det någon som har tips på hundvänligt ställe för toapaus och eventuellt mat efter den sträckan?
Att rasta henne känns lite lättare, bara svänga av på valfri rastplats, men jag är inte sugen på att kissa i det vilda mitt i vintern 😂🙈
Haha på tal om att kissa i det fria. När det var fjordhästSM i Örebro och jag, mamma och brorsans sambo var på väg dit fick jag akut stanna bilen vid skymd buske så jag kunde kissa lite diskret. Sagt och gjort. Tror du jag fick brått upp med byxorna när jag då såg en hemgjord skylt som varnade för huggorm?!? 😳😂
 
Haha på tal om att kissa i det fria. När det var fjordhästSM i Örebro och jag, mamma och brorsans sambo var på väg dit fick jag akut stanna bilen vid skymd buske så jag kunde kissa lite diskret. Sagt och gjort. Tror du jag fick brått upp med byxorna när jag då såg en hemgjord skylt som varnade för huggorm?!? 😳😂
Det var iallafall en skylt, jag gick iväg in i skogen för att kissa på en räddningshundsträning med Tinja för nåt år sen och när jag precis skulle sätta mig såg jag en stor ihoprullad huggorm :eek: Kan säga att jag fort gick åt andra hållet :rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp