Bukefalos 28 år!

Huggormsbiten?

Kratus

Trådstartare
Hur snabbt märker man på en katt om den blivit biten av en huggorm? :crazy:
Tyko kom in med en nyss, ser inga bitmärken på honom men ifall att.
 
Sv: Huggormsbiten?

Busigare? Kanske skulle skicka ut min ena då, hon börjar bli lite för omfångsrik :p
Närå, men vad skönt att det inte var nån fara.
 
Sv: Huggormsbiten?

:rofl:

Ja, det var riktigt skönt, han har tagit ormar innan, men det har varit snok och såna där kopparormar. Så när jag så de där karaktäristiska gula fläckarna så blev jag rädd.
 
Sv: Huggormsbiten?

:rofl:

Ja, det var riktigt skönt, han har tagit ormar innan, men det har varit snok och såna där kopparormar. Så när jag så de där karaktäristiska gula fläckarna så blev jag rädd.

Så när jag INTE såg... menar du väl? :confused: Annars va det ju en snok han kom in med.
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
870
Senast: Sassy
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 605
Senast: monster1
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
756
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 246
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp