Humortråd!

Rosett

Trådstartare
Tråden för roliga historier, kul bilder och annat skoj! :bump:

Jag börjar med en instruktion till p-piller:

KAuzTmh.jpg
 
En dag frågade frun sin man, ”Älskling, ett av rören i badrummet läcker. Kan du laga det?”
Mannen tittade på sin fru och svarade, ”Vem ser jag ur som – Mr. Rörmokare?”
Några dagar passerade, sedan bad frun om en ny tjänst. ”Älskling, bilen startar inte. Jag tror den behöver ett nytt batteri. Skulle du kunna byta det åt mig?”
”Vem ser jag ut som – Mr. Bilmekaniker?” svarade han.
Några veckor senare upptäckte frun en läcka i taket. ”Älskling, det rinner in vatten från taket. Är du snäll och fixar det?”
”Vem ser jag ut som – Martin Timell?” Han satte sig i soffan med en öl och kollade på matchen.
En regnig helg insåg mannen att takläckan var borta. Han gick till badrummet och upptäckte att röret bakom toaletten inte läckte längre. När hans fru kom hem frågade han henne, ”Älskling, hur kommer det sig att det inte läcker längre och att bilen fungerar?”
Hon svarade nonchalant, ”Åh, häromdagen sprang jag på vår nya granne, Johan. En riktigt trevlig karl. Han kom förbi och fixade allt.”
”Oj, där ser man! Tog han något betalt?”
”Nej, han sa att han gjorde det gratis om jag antingen bakade en tårta eller hade sex med honom.”
”Haha, okej. Vad bakade du för tårta då?”
Frun tittade på sin man. ”Tårta? Vem ser jag ut som – Leila bakar?”
 
En gång var jag på city gross och de sålde pain rich :eek: istället för pain riche.....

Jag älskar panik i byn :banana:

och hela allå allå emliga armen:laugh:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft Gestrina som p-piller under många år och det har funkat utmärkt, och jag har ingen mens. Nu är det restat igen och det...
Svar
1
· Visningar
276
Senast: sweep
·
Tjatter Det är ju halloween så tänkte att det kan vara kul med en tråd med spökhistorier/saker vi inte kan förklara. Kan börja med en...
Svar
4
· Visningar
383
Senast: Mia_R
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
929
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 377
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp