Bukefalos 28 år!

Hund 2004/Stora Stockholm

kpist

Trådstartare
Jag hoppas det inte redan kommit upp en tråd som jag missat..

Men nu börjar det ju närma sej!
Få höra nu! Vilka ska ställa, tävla, shoppa och vilka kommer bara ändå? :)
Vilken dag blir det? Eller båda?
När alla ändå är på språng kanske det går att klämma in en liten buketräff? :)
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Igår i ett svagt ögonblick funderade jag på att ställa. Men jag ska inte. :p
Om det löser sig med hundvakt så ska jag dit och shoppa och titta på staffar (tror det är på lördagen?), måste heja på Selmas kompis som ska ställas. :)

Ska du ställa ut?
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Yo! Jag är ny men tar mig friheter!
Jag ska ställa på söndagen. Mitt lilla stjärnskott ska åka hem med ett cert! Och gör han inte det.... så får det bli nån annan gång :D
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Jag ska dit med Belzebub från buke... vi ska bara kika å dreggla å sno söta voffar å kanske shoppa.... blir min födelsedagspresent åt mig själv att åka er till sthlm, fyller nämligen på söndagen den 12:e :) smart tajming så sambon inte skulle gnälla allt för mkt ;)
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Nej, jag ska inte ställa ut. Varken jag eller hunden är i form för det. ;)
Grupp 3, terrier, är på söndag. Själv har jag spikat lördagen, då springer pinschrarna. Söndagen blir det eventuellt, men inte hela dan. Måste hinna umgås med tjejen, som ska med planet den kvällen också.
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Jag som inte måste åka så långt passar ist på att fylla år före, så kanske det blir några shopping-pengar. ;)
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Ok, då är det söndag jag ska dit. :)
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Vad är detta?

Låter kul att få tillfälle att träffa er som är här, jag kommer nog... kanske... om det är något för mig... jag bor ju ändå i Stockholm... och har hund... och förmodligen inget annat för mig...

Var kan jag få mer information?

Pinglan
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Kommer att vara där lördag eftermiddag - vid whippetringen. Ställer inte men ska glo och glida runt ett tag.

Förra året försökte vi få ihop en träff, uppslutningen var väl inte fantastisk precis... :smirk:
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Jag ska dit och ställa ut. Men någon träff lär jag inte hinna med.
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Kalaspinglan skrev:
Vad är detta?
Nämen va - har du aldrig varit på Stora Stockholm?.... Det är ju jättekul! :) Ta med dig stora plånboken bara, och ta INTE med dig hunden. ;) Även för en icke-hundägare (men vill-jättegärna-bli-hundägare-snart - människa :D ) så är det jättekul att gå runt och titta, och alltid hittar man något kul man vill shoppa (eller kan det bero på om man har en liten shopaholic-gen? :angel: ). Klart du ska gå dit! Det är jättekul att titta på hundar, uppvisningar, rastorg, montrar och allt annat kul som finns där.

Jag tänkte gå dit på söndagen för att kolla på hundar och prylar. Tänkte försöka släpa med mig sambon också, han bearbetas ju just nu för att acceptera sitt framtida öde som hundägare. :p
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Jag ska dit med familjen. :bump: Våran ena riesen ska ställas ut. Får se om sambon vågar sig in i ringen i år. :D
Schnauzer är på lördagen. Kul är det att bara vara där och kolla på alla saker man kan och vill köpa. / Elisabeth
 
Senast ändrad:
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

GRÅTA EN SKVÄTT.

Troligtvis kan jag inte fara på det iår.

Studierna håller på fram till 16 december och jag åker inte fram och tillbaka 2 gånger:

först luleå - sthlm och sedan tillbax sthlm - luleå
för att gå några lektioner och sedan
luleå -sthlm igen :(

Jag hade jätte gärna velat se i år .. :cry:
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Ja, det kommer jag ihåg.. Men vi får försöka bättre i år ;)

Grana: Vilken ras?
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Jag ska definitivt gå dit och titta på hundar! :)

Komme rinte ställa ut dock - Båda mina hundar står sig slätt mot utställningshundarna, har större chanser på små utställningar ordnade av jaktklubbarna...... fegt? "fusk? Ja, men sant :rofl:

Mvh
Björn
 
Sv: Hund 2004/Stora Stockholm

Ska förhoppningsvis dit på söndagen och kolla in lite labbar och lagotto! Och massa hundgrejor och andra tjusiga hundar såklart.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: ryujaneiro
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 843
Senast: Farao
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 815
Senast: Hellhound
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 073

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Willes bilköpstråd
  • Tips för att reda ut hår
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Äter hundar småfåglar?
  • Barmarksdrag/canicross
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp