Hund i hundgård med koja. Gränslös granne...

Sv: Hund i hundgård med koja. Gränslös granne...

Håller inte med om ett ganska perfekt liv. Skaffa hundvakt istället så den inte behöver vara själv.
Grannen kom dit av omtanke för hunden, vore bra om fler brydde sig. Det kan ju faktiskt finnas dåligt skötta hundar och agera är bra.

Hur många hundgårdshundar är inte ute betydligt mer än såhär? Om TS hund får den stimulans och motion den dagligen behöver så borde det vara fasiken så mycket roligare att sitta ute bland olika intryck och titta i 7 timmar än ligga inne i 4 timmar.......

Vet bla flera jakthundar som inte alls trivs inne utan verkligen vill vara ute.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 547
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 145
Senast: iNTOHiMO
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 341
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Tänkte försöka slå slag i saken att börja tänka mer seriöst på att skaffa hund antingen i slutet av detta år eller 2024. Uppvuxen med en...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 969

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp