Hund jobb i sommar

E

ejlin

Yes, finns det ngn här som ska jobba inom hund i sommar?

Själv så blir det att jobba åt staten med deras hundar, hur coolt är inte det!
En vän till mig ringde igår och frågade om jag var intresserad, Chefen hade tydligen bett henne ringa mig och säga att han ville att jag skulle jobba där! Visst sa jag, detta kommer ju bli perfekt inför vad som komma skall!

Hur coolt är ínte det?!
:bump: :bump: :bump: :bump: :bump: :bump: :bump:
 
Sv: Hund jobb i sommar

grattis va skoj för dig!

själv ska jag få ordning på min lilla attack schäfer.

sen ringde det en kille igår kväll som hade seriösa problem med sina 12månaders schäfer hane av bra bruksegenskaper, som runnit iväg för mycket så den är inte så trevlig mot andra människor. så ev skulle jag ta över den.
 
Sv: Hund jobb i sommar

Tackar tackar! :D

Ohh det lät intressant.
Är det en understim?
Såna hundar kan med hjälpt av en duktig hundföare bli riktigt bra hundar! :D
 
Sv: Hund jobb i sommar

ejlin skrev:
Tackar tackar! :D

Ohh det lät intressant.
Är det en understim?
Såna hundar kan med hjälpt av en duktig hundföare bli riktigt bra hundar! :D

Exakt så ligger det till hunden är totalt orörd o aldrig fått utlopp för nånting så helgen efter midsommar ska jag åka hem o testa den så får vi se.

det är riktigt med drag i den så skyddshund lär han kunna bli:love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 437
Senast: hollypolly
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 388
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Det låter som att du tar det för självklart att kastrera en hane, men så är det inte. En del tror att precis som med hästar och katter...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 553
Senast: Migo
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 428
Senast: Kraxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp