Hund som är dum mot valpar

O

Okej tack för svaret! Det känns som det är taskigt att ha massa grindar och sånt men hundarna kanske vänjer sig fort med det.

Hundarna vänjer sig nog snabbare än människorna. Valpen är säker redan van vid det från tiden hos uppfödaren då de flesta har lite grindar och/eller hagar för att hålla ordning på valparna. Det är ju toppen om din valp är van vid att vara bakom en grind när du ska ha den där du bor sen.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Dethär kanske är en lite konstig fråga! Men jag har en hund som är nästan ett år. Han är världens gladaste och snällaste hund och...
Svar
4
· Visningar
579
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 922
Senast: Fetaost
·
Hundträning Jag har några frågor som jag jätte gärna skulle vilja ha svar på som är om valpar och sånt ❤️ Och den första frågan är hur man gör så en...
2
Svar
21
· Visningar
2 110
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Nu är det såhär att jag ska få en hund valp som är en flat coated retriever 💙 Och han kommer flytta hem till oss i helgen så jag...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp