Hundar-allmän egendom

Sv: Hundar-allmän egendom

Japp har precis samma problem och löser det på samma sätt:devil:
Vilket iof int eär helt osant då den ena biter om han blir provocerad.
Hatar när mors lille olle är ute och går och ouppfostrat ska kuta efter hundarna och klappa.:mad:
 
Sv: Hundar-allmän egendom

Återigen, jag föstår problemet folk som slänger sig över hundar eller ropar/kallar på hundar eller matar dem. Men det var inte min fråga/undran.
 
Sv: Hundar-allmän egendom

MrsScabtree skrev:
Japp har precis samma problem och löser det på samma sätt:devil:
Vilket iof int eär helt osant då den ena biter om han blir provocerad.
Hatar när mors lille olle är ute och går och ouppfostrat ska kuta efter hundarna och klappa.:mad:


Håller med. Finns inget värre än ouppfostade hundar. Inte nog med att de springer efter barnen, hoppar upp på en själv, deras ouppfostrade hussar/mattar kan inte plocka upp efter deras älsklingar heller.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Trassel12
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 329
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 755
Senast: ako
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 537
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp