Bukefalos 28 år!

Hundar *bildtråd*

M

Möller

Blev lite inspirerad av Aningsfulls tråd så jag tänkte lägga upp lite bilder på hundarna i min omgivning, hoppas att ingen har nått emot det.

Börjar med en gammal bild på moster och morbrors rottweiler/shäfer Athena. Hon är till 80-90% rotte, det är nästan bara på benen och tassarna man ser att hon inte är riktig rotte
Athena7mindre.jpg


Nästa bild är på min fasters killes australiensiska kelpie Bu, jepps så heter han, rätt ball o vara ute och gå med honom när man ska kalla tebax honom. Likar en räv gör han också :D
Ruggigt vältränad är han också, när jag passar honom så vet han ju precis vad han inte får göra men försöker ju ändå, tigga eller sitta med vid matbordet, då räcker det med att säga till honom en gång så går han och lägger sig.
Sist jag passade honom stog en labbe och skällde och morrade åt honom, det sket han fullkomligt i, satte sig bara ner och glodde på den lilla fjanten :D
Bu.jpg


Och den sista bilden är på mormor och morfars lilla dvärg snauser Tekkla, världens coolase lilla jycke, bangar inte för att kaxa med någon. Grymt stark är hon också för att vara en sån liten skit :D
Vet inte vad hon har dragit skägget i här och tyvärr är hon rätt nytrimmad på bilden så hon ser inte ut som den lilla trolljycken som hon brukar se ut som.
Tekklamindre.jpg


Mvh
Möller
 
Sv: Hundar *bildtråd*

GE MEJ DEN DÄR ROTTISEN! :love: :love:

SessCa älskar rottisar!!
 
Sv: Hundar *bildtråd*

Lägger upp en bild på Pallas_athenas hund Emil också. Han är en 2½ år gammal goldenretriever/nova scottia duck tolling retriever som jag förhoppningsvis snart blir delägare av ;)
Emil.jpg


Mvh
Möller
 
Sv: Hundar *bildtråd*

Min lilla tjej för tre månader sedan - brukshund med fart - briard såklart!
mellan_tuffa.jpg


Nu med något mer päls (och fart)
Sandracer.jpg
 
Sv: Hundar *bildtråd*

Här är mina vovvar.


Rocky; En snart 8 år UNG schnauzer

StendeansiktehitttBraliten.jpg



Och här har vi "lilla" valpen; Atlaz en snart 4 månader gammal Grand Danois

Flirtar.jpg
*FLIRT*
 
Sv: Hundar *bildtråd*

jag måste bara visa "mina" små sötisar också :banana: :bump: :banana:

{897C68F7-9BF4-4B70-BD75-5FE4586D324B}.jpg


{98C3B5FD-441D-4B7E-ADA1-B8F8AA2D27A5}.jpg


{ACDDC08D-429A-44BC-835D-655F05D55A5B}.jpg


Åsså min söta tusse :D

{D85E8107-3348-4934-A1CB-E89BBBD8E1F5}.jpg
 
Sv: Hundar *bildtråd*

jajamensan ja våfflar dom,går upp 05.00 varje morgon för att våffla hans öron sen går ja o lägger mig igen;)
 
Sv: Hundar *bildtråd*

Jag såklart, vet du väl ;)

Mvh
Möller
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp