Hundbur: Bagageutrymme utan lastöglor

Philosophia

Trådstartare
Vi får hem vår nya bil om drygt en vecka och jag har räknat ut att vår MIM-bur förmodligen ska passa även om det på pappret saknas en centimeter. Däremot har jag upptäckt att lastöglorna sitter fästa i golvlocket - som är löstagbart :banghead:. Att fästa buren i den skulle med andra ord bara vara en kosmetisk åtgärd. Är det någon som vet om det går att sätta in lastöglor i efterhand?
 
Vi får hem vår nya bil om drygt en vecka och jag har räknat ut att vår MIM-bur förmodligen ska passa även om det på pappret saknas en centimeter. Däremot har jag upptäckt att lastöglorna sitter fästa i golvlocket - som är löstagbart :banghead:. Att fästa buren i den skulle med andra ord bara vara en kosmetisk åtgärd. Är det någon som vet om det går att sätta in lastöglor i efterhand?

Låter ju helt galet? Då är de ju inga lastöglor då de inte säkrar lasten alls?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi hade en Artfex till gamla hunden som vi sålde när hon dog (då tänkte vi nog minst 5 år till nästa hund men nu efter 2 får vi hem en...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 230
Senast: ako
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 300
Senast: TinyWiny
·
Foder & Strö Har en 28 åring här som nu har börjat tappa vikt, och jag är väldigt villrådig vilket foder jag ska köpa. Upptäckte det för bara någon...
2
Svar
23
· Visningar
1 826
Senast: Soffan74
·
Äldre Är det någon mer här som har en eller känner någon som har? Om det är så är det bara jag som råkat illa ut eller är det strul med...
Svar
12
· Visningar
1 179
Senast: Energi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Överproduktion av hud?
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

Tillbaka
Upp