ascha

Trådstartare
Jag ska införskaffa en hundbur till bilen och behöver tips från er! Mina krav är att det är det ska vara en stabil, tyst och låsbar halvbur. Den ska passa en BMW 5-serie Touring (2008). Jag vill också att den ska utnyttja utrymmet i såväl höjd som bredd (mot bakrutan) maximalt. Vad har ni för erfarenheter? Vad ska jag tänka på?
 
Sv: Hundbur

Jag kan VERKLIGEN rekommendera Micke på www.hundburar2008.se

Snygga, extremt välbyggda burar som specialanpassas efter egna önskemål.
MYCKET, MYCKET prisvärda! :D

Jag har specialbeställt fem burar till min bil - måttbeställda enligt mina egna önskemål - och allt var bara så fint och tyst och stilrent.
Vi har nu beställt ytterligare en bur till vår andra bil från Micke just pga att vi är så nöjda med alla burarna i min bil!

/Swat
 
Sv: Hundbur

Jag har en ArtFex-bur, som jag är supernöjd med! Den är jättestabil och tyst (jag hatar burar som låter :devil:! ).

Finns i fyra olika storlekar och finns även som galler.

Jag PM:ar dig var jag köpt den, kan ju vara bra att titta på olika märken :laugh:.
 
Sv: Hundbur

Tackar tackar till er båda. Jag fortsätter min jakt på den optimala hundburen.
 

Liknande trådar

Fordon Jag behöver byta bil. Om jag inte gör det väldigt väldigt snart kommer det bli akut :cool: Men det är ju så förb. svårt att välja! Så nu...
2
Svar
27
· Visningar
1 920
Senast: golit
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 127
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Vi hade en Artfex till gamla hunden som vi sålde när hon dog (då tänkte vi nog minst 5 år till nästa hund men nu efter 2 får vi hem en...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 361
Senast: ako
·
Övr. Hund Är det Nån som har en Subaru Xv som kan dela med sig om vilken hundbur ni har? Jag behöver köpa en bur, men med tanke på det trånga...
Svar
2
· Visningar
876
Senast: Lucta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp