Bukefalos 28 år!

Hunddagis i Sthlm?

P

potion

Funderar så smått på att skaffa ny hund (har varit utan min lillkille i snart två år nu..) Men eftersom min förra hundvakt nu blivit för gammal så funderar jag på att skaffa dagisplats. Ni som har era hundar på ett bra och relativt billigt dagis i sthlm, var har ni era hundar? Tyvärr har jag dåliga erfarenheter av hunddagis då jag inte fick någon förståelse eller blev tillmötesgående för min hunds sjukdom (ej smittsam), blev lurad på pengar mm..

Tackar på förhand! :bow:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 645
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder, hur ska man tänka när man vill skaffa hund som någon som inte haft det tidigare? Det kan ju hända att lockdown...
Svar
6
· Visningar
960
Senast: LiZH
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 279
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Min älskade hund blev akut sjuk i tisdags natt och det fanns ingen annan lösning än att åka och ta bort honom. Nu känns det bara tomt...
2
Svar
37
· Visningar
3 801
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp