Haukur

Trådstartare
Jag ska flytta till GBG i sommar med min pojkvän, tänkte ta med hunden å testa, om han inte blir allergisk blir hon kvar...
Men, jag ska jobba i sommar å gå på högskola till hösten... Pojkens systerdotter kan utnyttjas som hundvakt men d vore juh bra å ha en reservplan...

Så.. finns d några bra hunddagis i GBG, priser? Va tycker ni i allmänhet om hunddagis?

Hunden är en riesenschnauzer som går väl ihop med andra hundar, är trevlig lätthanterad och väluppfostrad...
 
Oj!
Det flir ett flertal hunddagis i Göteborg, tro mig :cool:
Det som jag rekommenderar starkast är www.akitagarden.se fast det ligger i Kungälv. Om du inte ser det som ett problem så tycker jag att du skall välja det.
Sedan finns det även ett lyxigt i Torslanda vid namn Tusen tassar - http://hem.passagen.se/tusentassar/index2.htm
Så finns det ett i Kålltorp och även ett på Hisingen som verkar mkt bra!

Lycka till!

/Frida

-------------

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"
"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
3 724
Hundavel & Ras Hejsan, Postade även detta på vovve-forumet men tänkte att det kanske finns folk här också med intressanta åsikter! :) Dvs detta...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 040
Senast: Sezziyanen
·
S
Hundavel & Ras Hej, jag funderar på att skaffa hund någon gång i framtiden. Men det svåraste tycker jag är att hitta en passande ras... Någon som vill...
2
Svar
35
· Visningar
6 530
Senast: smackis
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
36 320
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp