Bukefalos 28 år!

Kalaspinglan

Trådstartare
Hej igen...

Nu har vi bestämt oss för hundras (Rhodesian Ridgeback), och ska träffa några uppfödare jag haft telefonkontakt med nästa helg på en stor utställning.

En liten fundering dök upp i mitt huvud ang passning av hund. Min sambo arbetar skift enligt en fast 6-veckorsschema. Under dessa veckor är det endast 5 dagar vi arbetar samtidigt, dvs blir borta en hel dag. Om jag inte kan ta med min hund till arbetet dessa dagar har jag möjlighet att lämna hunden till mina föräldrar, tyvärr bor de 4 mil bort åt andra hållet - men det är en lösning som finns.

Därför undrar jag om man kan ha hund på deltid på ett hunddagis enligt det schema vi har? Känner någon av er till ett hunddagis runt Sundbyberg eller runt KTH (Stockholm)?

Tjingeling!!!
Pinglan
 
Gå in på www.sshf.se så hittar du nästan alla dagis.

En del tar emot deltidshundar, dock inte förrän de fyllt 6 mån.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 341
Senast: dobbis
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 542
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Sitter i lite av en rävsax. Jag läser 100% på distans samtidigt som jag arbetar just 60%. Hade hoppats på att kunna tillgodoräkna mig...
2
Svar
21
· Visningar
1 697
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Jag behöver någon att lufta lite tankar med. Jag är uppvuxen med hund, men inte haft någon egen när jag flyttat hemifrån, men jag har...
Svar
8
· Visningar
1 029
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp