Hunden har börjat väcka mig på nätterna...

De flesta hundar jag har sovit med vaknar och vandrar/ byter sovplats under natten. Förra hunden gjorde det framförallt när han fick artros, hjälpte med tjockare fårfäll samt smärtlindring.
Nuvarande vaknade jag när hon var valp så fort hon rörde sig, men desto mer hon blev rumsren, ju tyngre sover jag.
Nu vaknar jag bara om hon rör sig väldigt/ vill väcka mig. Det var likadant med förra hunden.
Förhoppningsvis blir det likadant för dig. :) Oftast så somnar hon vid mina fötter och när jag vaknar har hon lagt sig ovanför mitt huvud på kudden. :angel:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 274
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Vi håller på bryta ihop lite halvt här hemma då vår snart 2 år gamla son sover så dåligt om natten alltför ofta. Handlar om att han...
Svar
12
· Visningar
1 305
Senast: cherie
·
Hundhälsa Vår staffe fyller 13 till årsskiftet. Han har varit helt döv sedan minst ett år tillbaka men i övrigt är han i fysiskt fin form. I...
Svar
5
· Visningar
1 694
Senast: escodobe
·
  • Artikel
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
990
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp