Hundförarbyxor?

Jag har Lundhags traverse pants, Arrak Outdoor och Hööks fritidsbyxor.

Föredrar Lundhags då dom är skönast och har bäst kvalitet samt bäst passform för mig. Jag har 34 i alla byxor men både Arrak och Hööks skulle kunna sitta tajtare.
 
Lundhag är överlägset slitstarkast och mest praktiska!!
Sen tycker jag Fritidsfabrikens är grymt sköna med all stretch, de är också funktionella, men blir noppriga.
Engelson blir jättenoppriga och saknar en rad funktioner som vettiga fickor och ventilation. Men är billiga och sköna. Jag har mest mina som reserv el slit å släng hemma.
 
Gillar mina från engelson, har inte blivit noppriga.

Funderar dock på att testa fritidsfabrikens sen, för de har roliga färger ;)
 
Lundhags Authentic och Fjällräven Keb använder jag.

Väldigt sköna och hållbara. Av mina sju byxor jag har har ingen gått sönder än och äldsta är drygt sex år. Nackdelen är att dom kan va rätt varma på sommaren, främst Fjällrävens.
 
Lundhags Authentic och Fjällräven Keb använder jag.

Väldigt sköna och hållbara. Av mina sju byxor jag har har ingen gått sönder än och äldsta är drygt sex år. Nackdelen är att dom kan va rätt varma på sommaren, främst Fjällrävens.
Håller med! Har också Lundhags authentic och Fjällräven keb. Fritidsfabriken gillar jag inte alls. Tycker varken om färgerna eller modellen/passformen.
 
Alla FFs byxor verkar vara väldigt tighta? Tack för tips! ska kolla på Lundhags, T&P, Fjällräven och Arrak! :)
 
Okay ... sa antingen har min kropp verkligen forandrats pa sistone ... och Engelsons mattabell ocksa :confused: Eller sa ar det nagot skumt har.
Engelsons matt stammer med storlekar jag har av Lundhags och Fjallraven .. Dock inte de tva som jag nu forsoker mata pa mig vad jag behover.:confused: Det hela kanns mycket forvirrande ... och tamligen bistert.
 
Jag kör på Fjällräven, modellerna Alta och Keb. Jag har haft Lundhags, men tyckte att stretchpanelerna satt på helt fel ställen.
Fördelen med Fjällräven tycker jag är att det är bara att vaxa när man vill ha bättre vattenmotstånd.
 
Jag beställde från Fritidsfabriken i måndags, hoppas på att de kommer idag!
De jag pratat med som har beställt där ifrån är alla nöjda. Jag tog ett storlek större än vad jag har däremot.
Vill inte att de sitter för tajt och vill kunna ha long johns under.

Har tidigare haft Fjällräven, snyggast och väldigt skönt. När ekonomin tillåter det så blir det ett par av dem igen. Jag har haft fodrade inför vintern.
 
Fjällräven Keb eller Abisko light, har även ett par från Arrak samt Lundhags Avhu. Föredrar mina fjällräven bäst :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Provade ett par av Uhips Light Functional Pants på MyDog och älskade hur de satt. Smidiga, stretchiga och med hög midja. De är ju dock...
Svar
19
· Visningar
1 631
Senast: CaisaCax
·
Tjatter Automatiskt genererade översättningar blir lite lustiga ibland. En person har på engelska rekommenderat min honung och översättningen sa...
Svar
1
· Visningar
342
Senast: Lyan
·
Tjatter Skulle ni rekommendera en resa dit? Vad får man i så fall inte missa? Är det lätt att ta sig runt utan bil? Bra resturanger? Bra cafeer?
Svar
2
· Visningar
138
Senast: Martenix
·
Kropp & Själ Jag tänkte köpa menstrosor och testa om det är något för mig. Vilka rekommenderar ni? De är ju ganska dyra tycker jag, går liksom inte...
Svar
10
· Visningar
519
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp