Hundförarbyxor?

Fritidsfabriken fungerar tyvärr inte om man vill ha ganska tighta byxor och drar små storlekar.
Deras XS är för stor för mig som har 34 i Lundhags Traverse.
Förr fanns XXS hos fritidsfabriken men de verkar tagit bort den storleken...

Läser man recensionerna på hemsidan står det väldigt ofta att de är små i storleken...
 
Ingen aning, men tycker att dom ser otroligt sköna ut. Vill inte ha hårt och stelt material. Jag står t.ex. bara ut med silence pro från RR numera.

Men då kan detta vara en byxa för dig. De är mjukare än tex Lundhag men betydligt mer tålig mot fukt och slitstark än FF.
 
Hur är det för oss lite längre, vilken byxa kan jag ha som inte slutar vid anklarna? Jag är rädd att många byxor blir för korta om de är menade att passa genomsnittet... Finns det byxor med lite längre ben?

Är 178 cm lång.
 
Hur är det för oss lite längre, vilken byxa kan jag ha som inte slutar vid anklarna? Jag är rädd att många byxor blir för korta om de är menade att passa genomsnittet... Finns det byxor med lite längre ben?

Är 178 cm lång.
Engelssons har iaf lång, "vanlig" och kort! Sen vet jag tyvärr inte, alla andra byxor är för långa för mig :p
 
Hur är det för oss lite längre, vilken byxa kan jag ha som inte slutar vid anklarna? Jag är rädd att många byxor blir för korta om de är menade att passa genomsnittet... Finns det byxor med lite längre ben?

Är 178 cm lång.

Lundhags har modeller för både långa och korta :)
 
Nu har jag beställt från FF, tog gpx eller vad de hette. Återstår att se hur de sitter, är ju väldigt olika bud när man läser, allt från att de är små till stora.. De ska funka att kava runt i skogen höst/vår om de funkar. Får se hur de sitter, jag har långa pinniga ben men lite generöst tilltaget midjemått :angel:
 
Någon som har byxor från Fritidsfabriken i modellen Nordwand pro? Jag har ett par Gpx pro pants som sitter jättebra men skulle vilja ha lite mjukare tyg. Beställde hem deras nya modell Hyper pants som ska ha smalare ben men de satt annorlunda och alldeles för löst i passformen på mig, trots samma storlek. Min fråga är alltså om Nordwand har relativt mjukt tyg och samma passform som gpx typ?
 
Någon som har byxor från Fritidsfabriken i modellen Nordwand pro? Jag har ett par Gpx pro pants som sitter jättebra men skulle vilja ha lite mjukare tyg. Beställde hem deras nya modell Hyper pants som ska ha smalare ben men de satt annorlunda och alldeles för löst i passformen på mig, trots samma storlek. Min fråga är alltså om Nordwand har relativt mjukt tyg och samma passform som gpx typ?
Nä, tror att det är silence pro du ska prova då. Jag har både Nordwand och Gpx och tycker att de är stela bägge två. Fått tips om Silence Pro och kommer testa dessa nästa gång!
 
Btw, ngn som vet hur Arraks byxor Active stretch är i passformen jämfört med Fritidsfabriken? Ser ut att förhoppningsvis vara lite mindre runt vaden?
 
Tack! Hur är dom i storleken?

Var noga med att köpa den nya modellen om du vill köpa dem, den med magnet på den lilla fickan på benet. Den nya modellen är mycket bättre i passform eftersom de tightat till den rejält i storlekarna :up:
Jag har 36 i deras byxor och de sitter rätt tight, har typ strl 27 i vanliga jeans. De säljs även i 34 nu.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Provade ett par av Uhips Light Functional Pants på MyDog och älskade hur de satt. Smidiga, stretchiga och med hög midja. De är ju dock...
Svar
19
· Visningar
1 631
Senast: CaisaCax
·
Tjatter Automatiskt genererade översättningar blir lite lustiga ibland. En person har på engelska rekommenderat min honung och översättningen sa...
Svar
1
· Visningar
342
Senast: Lyan
·
Tjatter Skulle ni rekommendera en resa dit? Vad får man i så fall inte missa? Är det lätt att ta sig runt utan bil? Bra resturanger? Bra cafeer?
Svar
2
· Visningar
138
Senast: Martenix
·
Kropp & Själ Jag tänkte köpa menstrosor och testa om det är något för mig. Vilka rekommenderar ni? De är ju ganska dyra tycker jag, går liksom inte...
Svar
10
· Visningar
519
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp