Hundförarbyxor?

Din åsikt är mycket mer vanlig och populär än min, jag tror felet här är jag :D

Men nej, jag är ganska känslig faktiskt och om något inte är väldigt behagligt så har jag svårt att ha på mig det. Köpte Nordwand Pro och tyckte de var så obehagliga att jag var tvungen att ha tights under annars hade jag aldrig haft på mig dem. Men som sagt, jag är känslig för sådant där. Lika med stickiga kläder, uuugh! :arghh:

Sen blev jag såklart extra sur när deras kundservice var otrevlig och de inte höll sina egna ord. :meh:
Klart det ska vara skönt att ha på sig! :)
Det med kundtjänsten var ju jättekasst. Jag har inte behövt vara i kontakt med dom som tur är, köpte mina byxor begagnade :D
 
Du är ju jättesmal ! Hur smala människor är de isf gjorda för om de är tighta på dig? O_o

Jaa, jag skulle säga att de är ganska normala i storlek. Jag köpte XS och de satt nästan som korvskinn i låren. Vaderna var lite större. Eftersom jag är så smal så såg det lite konstigt ut. Av någon anledning kan jag ha tighta jeans, men dessa Nordwand pro fick mig att se ännu smalare ut och jag såg bara ut som en lång pinne. Inte riktigt en den look jag strävar efter :o
 
Jaa, jag skulle säga att de är ganska normala i storlek. Jag köpte XS och de satt nästan som korvskinn i låren. Vaderna var lite större. Eftersom jag är så smal så såg det lite konstigt ut. Av någon anledning kan jag ha tighta jeans, men dessa Nordwand pro fick mig att se ännu smalare ut och jag såg bara ut som en lång pinne. Inte riktigt en den look jag strävar efter :o

Den looken kan jag lätt apa efter så jag kanske ska köpa mig ett par? :p
 
Kom vi fram till vilket märke som hade bäst storlekar för oss korta och tjocka? Jag är lite less på byxor som det knappt går att böja sig ner i för de skär in så hemskt i magen :crazy:
 
Sitter de bra? Vill ha tight över låren....
Såhär i efterhand så gillar jag mina Gpx pro bättre, Nordwand tappade tyvärr passformen och töjde sig efter några användningar och blev alldeles för stora över både lår och rumpa. :mad::( Så dom hänger alldeles slappt på mig numera.
 
Hej hopp på er! Hoppar in på okänd mark och puttar upp denna tråd då jag såg att flera av er hade nämnt Engelsons byxor.

Jag har precis fått hem ett par Helags-byxor som sitter bra i midjan men känns något strama över låren precis där fickorna sitter. Ger tyget med sig något efter användning tro?
 
Hej hopp på er! Hoppar in på okänd mark och puttar upp denna tråd då jag såg att flera av er hade nämnt Engelsons byxor.

Jag har precis fått hem ett par Helags-byxor som sitter bra i midjan men känns något strama över låren precis där fickorna sitter. Ger tyget med sig något efter användning tro?
Väääldigt sent svar, men jag tycker de håller formen :)
 
Uhip har ett par stallbyxor som är väldigt sköna och som jag rekommenderar om man har haft svårt med att byxor. Har ett par extra fickor, men kanske inte lika många som hundförarbyxor. Stretchiga på alla möjliga håll gör de bekväma att röra sig i. Jag har en storlek större än normalt och de sitter. 👌 Lite högre i midjan också.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Provade ett par av Uhips Light Functional Pants på MyDog och älskade hur de satt. Smidiga, stretchiga och med hög midja. De är ju dock...
Svar
19
· Visningar
1 631
Senast: CaisaCax
·
Tjatter Automatiskt genererade översättningar blir lite lustiga ibland. En person har på engelska rekommenderat min honung och översättningen sa...
Svar
1
· Visningar
342
Senast: Lyan
·
Hundhälsa 3 år gammal bruksschäfer, hane. Äter idag 1 kg VOM Taste per dag + olja och gotte. Behöver gå upp mer i vikt. VOM kostar mig idag ca...
2
Svar
32
· Visningar
1 923
Senast: Red_Chili
·
  • Låst
Hundhälsa Jag hamnade för ett tag sedan i en diskussion med några uppfödare om det här med mentalitetsbeskrivningar av hundar. Uppfödarna var...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
9 496
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp