Bukefalos 28 år!

O

Orzon

Min lilla valp blev mycke mindre än jag hade tänkt mej. Typ som en chihuahua :o
Hon är 8 veckor på Onsdag och jag har börjat klickerträna henne.
Problemet är bara vad jag ska ge henne för godis.
Skinka, korv mm funkar ju men är svårt att hantera för det kladdar och är bökigt.
Finns det något torrare godis som man kan ge en liten mini valp?

:love: :rofl: :love:
 
Sv: Hundgodis

Jag vet inte hur pass matglad din lilla valp är, men på Atlaz fungerade det att ge vanliga matkulor.

Nu får han annat godis( lever ) när han är duktig ( lever godisar kan man dela till små bitar )

/ M
 
Sv: Hundgodis

Hon är matglad. Men det tar henne en stund att knapra i sej även en minivalpkula....... Så vi tappar rytmen i träningen.
Det måste vara något litet och lätt att äta som hon tuggar i sej lite snabbare.
Annars kan jag ge henne AnabolaSteroider så hon växer till sej och kan äte vanligt hundgodis :D
 
Sv: Hundgodis

Jag ger kattgodis till mina valpar. Om du tycker att även det är för stora bitar rekomenderar jag torrfoder för kattungar. I övrigt kan du ju alltid torka blodpudding i lagom stora bitar. Eller kycklingfilé i micron.

Mvh,
Duvan
 
Sv: Hundgodis

Frolic är ju jättebra som godis. Går att dela i jättesmå bitar om man vill och så länge de förvaras tätt håller de sig ju mjuka också.
 
Sv: Hundgodis

Hundchoklad är ju små mjuka bitar å du kan dessutom dela dem på två eller fyra om du vill ha ännu mindre!

(sedan hur bra hundchoklad är vet jag inte men min vovve tycker iaf att det är väldigt gott!!!)
 
Sv: Hundgodis

frolic som delas i fyra bitar, eller minifrolic för din del. gör man eget godis kan man göra precis så stora bitar som man vill ha.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 259
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 350
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 702
Senast: Takire
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 365
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp