Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Hundgrindar

Z

Zaxxa

Någon som vet var man köpa sådana?
Sådana där grindar, så man kan ha bagageluckan öppen på bilen.

Sv: Hundgrindar

Jag köpte från Jeppe och de är jättebra :) Dock lite krånglig bruksanvisning men det löste sig sen :D

L

Lillaloppan

Det står på deras hemsida att dom är skrammelfria - är dom verkligen det? Frågar mest för att jag hatar när det skrammlar i bilen....!

Japp det är dem :) Det är det som är så skönt :D Dock så skrammlade den ena grinden lite men då såg vi att det var ett litet mellanrum mellan stoppet och fästet men det löste vi genom att sätta en möbeltass på stoppet så nu låter den inget alls :)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5531 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Fordon Jag är på jakt efter en ny bil. Maxpris ca 300 000. Behöver ej vara ny, men inte äldre än 2018. Den ska vara ganska rymlig, en bra...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
3 328
Övr.Hund Det ständiga dilemmat i mitt liv; att få plats med alla hundar i bilen. Vad har ni för bilar? Vad har ni för hundar? Hur har ni inrett...
2
Svar
26
· Visningar
1 045
Hemmet Att köpa tavlor som man gillar förstår jag ju också är en bra början. Jag har aldrig ägt en tavla utöver några inramade planscher så jag...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 135
Hundavel&Ras Har börjat skanna nätet lite mest på skoj då vi ev funderar på valp till sommaren (eller nästa år, vem vet). Jag har konstaterat att de...
2
Svar
26
· Visningar
1 885

Allmänt, Barn, Dagbok

• OS Tokyo 2020 / 2021
  • 16 år
  • Stuga utan vatten

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar