Hundgrindar

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Zaxxa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 891
Z

Zaxxa

Någon som vet var man köpa sådana?
Sådana där grindar, så man kan ha bagageluckan öppen på bilen.

Sv: Hundgrindar

Jag köpte från Jeppe och de är jättebra :) Dock lite krånglig bruksanvisning men det löste sig sen :D

Det står på deras hemsida att dom är skrammelfria - är dom verkligen det? Frågar mest för att jag hatar när det skrammlar i bilen....!

Japp det är dem :) Det är det som är så skönt :D Dock så skrammlade den ena grinden lite men då såg vi att det var ett litet mellanrum mellan stoppet och fästet men det löste vi genom att sätta en möbeltass på stoppet så nu låter den inget alls :)

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
836
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 054
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 064
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Är det någon som vet var man kan köpa en liten, gärna billig fodertunna med ordentligt tättslutande lock? En fodertunna passande typ 2kg...
Svar
9
· Visningar
806
Senast: Flavor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka