Hundpriser (utbruten från Oseriös avel 2019)

Dagens Blocketfynd, mellanpudel för 36 000. SKK-reggat och allt men verkar inte speciella på något vis annat än att de är just pudlar. Spontant tänker jag att för såna priser så måtte de skita rent guld... :nailbiting:
 
Hört om priser upp mot 25' för min ras, verkar ligga mellan 18-25' på ett ungefär nu. Jag köpte min första för 10' år 2015 och min andra importerade jag år 2018, tror det landade på runt 17' allt som allt, men själva hunden kostade 12'.

Jag hade precis min första kull och sålde valparna för 20'. Men då är båda föräldrarna hälsotestade från topp till tå, meriterade både inom både olika sporter och utställning samt att jag valde en utländsk hane.
 

Liknande trådar

Hundträning Jag tränar mycket med båda grabbarna tillsammans, försöker ha tid med båda varje gång vi tränar och sen egentid vilket egentligen mest...
Svar
14
· Visningar
691
Senast: Lillefrun
·
Hundträning Jag funderar på att kanske prova att tävla i Teamwork to music. Har tränat mycket med båda två, hela tiden egentligen men mycket mer...
Svar
13
· Visningar
998
Senast: Silver Girl
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 005
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det allra bästa jag vet är djur, förr tränade jag hästar men har lämnat hästlivet och är nu hängiven hundägare. Jag ÄLSKAR att träna...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 794
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp