Bukefalos 28 år!

Hundrastgård biskopsgården

escodobe

Trådstartare
I närheten av vårväderstorget ska det tydligen finnas en sådan. Men var? Nån som har en mer detaljerad beskrivning?
 
Sv: Hundrastgård biskopsgården

Läste på annat forum att det finns en vid Blå Stjärnan och en där du sa: vårvärdertorget. Men den vid vårväderstorget var tydligen svår att hitta eftersom den var gömd i skogen enligt en, och undangömd uppe på berget bland villorna enligt en annan.
 
Sv: Hundrastgård biskopsgården

http://hundrastgardgbg.wordpress.com/
Hittade den efter en hel del letande, vi hade bil så vi kom från Bräckediakoni.

Staketet var rätt uselt, men det var trevligt med ett regnskydd.

Min nystartade sida för att folk faktiskt ska hitta de där rastgårdarna man letar efter!
 
Sv: Hundrastgård biskopsgården

Bra initiativ med wordpress-sidan. Hjälpte min vägbeskrivning?
 
Sv: Hundrastgård biskopsgården

Vad bra sida. vägen som möter vägen ;). förstamajgatan och östra Midvintersgatan :p

Studiegången är väl Björkekärr ?!
 
Senast ändrad:
Sv: Hundrastgård biskopsgården

Vad bra sida. vägen som möter vägen ;). förstamajgatan och östra Midvintersgatan :p

Studiegången är väl Björkekärr ?!

Ah, eniro hade inget gatunamn, jag hade tänkt kontrollera det när jag åkte hem.

Studiegången ska ligga i närheten av "hundar i kålltorps" rastgård. Jag klev av vid en annan hållplats men jag tror studiegången är närmare.
 
Sv: Hundrastgård biskopsgården

Jätte bra initiativ! Det finns ju även de två i Tynnered, en vid Grevegårdsvägen/Opaltorget (väldigt iordninggjord och sköts av en privat "klubb", men om man sköter sig och inte är där när de har aktiviteter får man vara där ändå) och en vid Guldringen/Grevegårdsskolan som är lite sunkigare men väldigt stor och absolut okej :)
 
Sv: Hundrastgård biskopsgården

Tänkte beta av 1-2 i veckan. Vill ni skicka in ett bidrag till bloggen så maila. Men då helst med adress och detaljerad info.
Ska ta bilder med!
 
Sv: Hundrastgård biskopsgården

Den vid Blå stjärnan får bara användas av Blå Stjärnan.
/C

Är du säker? Har dom sagt det? För vi är där heeela tiden med en hel drös afghaner och personalen har då aldrig sagt något om det. En gång trodde någon den var låst när vi kom och tänkte komma och låsa upp, men vi hann gå runt och gå in från baksidan. På vardagar är den upplåst, på helger är den ofta låst men som sagt så har vi bara gått runt då och dom har aldrig sagt något om saken.

Vi är alltså i den stora delen, den innersta delen som är mot väggen är ju självklart att man inte är i. Där rastas ju deras patienter. På den sitter också en skylt att man inte får vara i den. I den mittersta har dom heller inget sagt om att man är i, men den är lite mindre. Personalen rastar ofta sina hundar i den som vi inte ockuperar.
 
Sv: Hundrastgård biskopsgården

Vi frågade sist vi var hos vet. efterson vi bor ganska nära! Endast för patienter sa de. Men de kanske ser mellan fingarna..?!
 
Sv: Hundrastgård biskopsgården

Vi frågade sist vi var hos vet. efterson vi bor ganska nära! Endast för patienter sa de. Men de kanske ser mellan fingarna..?!

Ingen aning. Vi har som sagt aldrig blivit tillsagda. Vi har inte frågat heller men dom har ju sett oss varje gång vi är där. Fast vi är ju patienter där, med patientbricka och allt. Han har bara aldrig varit sjuk. :D
 
Sv: Hundrastgård biskopsgården

Studiegången ska ligga i närheten av "hundar i kålltorps" rastgård. Jag klev av vid en annan hållplats men jag tror studiegången är närmare.

Studiegången är nog närmst ja, då är det bara att följa gångvägen rakt in vid lägenhetshusen och sedan ta vänster i en "korsning". Där är inhägnaden :)
 
Sv: Hundrastgård biskopsgården

Heey! Vi lade 4 000 kr där förra veckan så då kanske vi också har rätt att vara där lite?:D
 
Sv: Hundrastgård biskopsgården

Det tycker jag allt! Jag har bara vaccinerat min där, och varit där en gång och kikat på en cysta helt i onödan. Iofs har jag spenderat 24 000 på min gammeltik där, för dom pengarna hade jag kunnat bygga en egen inhägnad. :D
 

Liknande trådar

L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 356
Senast: Dentaku
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 544
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
374
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 212
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp