Hundsäng?

Min har denna och älskar den, skulle jag inte stänga dörrn till sovrummet skulle hon sova i den hela dygnet ;) *Länk raderad av moderatorn*

Köpte den för att ha ett värdigt alternativ till att sova i sängen, då hon fick flytta ner på golvet pga att jag blev rädd för fästingar när våren kom... Och hon älskar den. Dessutom är hon lite frusen och jag har så svalt i sovrummet så jag tycker det är perfekt att det är ull och möjlighet att ha täcke över sig. Jag bäddar ner henne varje kväll i våran lilla nattningsritual och hon sover så gott under locket :love:
Tuggar din hund på sina grejer? Jag har funderat på en sådan till stallet men min hund gillar att kampa och har käkar värdiga att "döda" allt i sin väg emellanåt ("oförstörbara" leksaker går på en kvart) så frågan är om den håller?
 
Senast ändrad av en moderator:
Tuggar din hund på sina grejer? Jag har funderat på en sådan till stallet men min hund gillar att kampa och har käkar värdiga att "döda" allt i sin väg emellanåt ("oförstörbara" leksaker går på en kvart) så frågan är om den håller?

Nä det skulle jag inte säga att hon gör. Hon har knappt haft sönder sina leksaker sen valptiden...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 466
Senast: AlmostEasy
·
Hemmet Jag är nu hemma hos min mor i den lägenhet vi bott i de senaste nio åren. De senaste nio åren har vi haft problem med att det är så...
Svar
17
· Visningar
1 541
Övr. Hund Lite inspirerad av tråden ang brukshundsägare och frågan vad hundarna gör "resten av tiden" blev jag lite nyfiken på hur allas dagar ser...
2
Svar
35
· Visningar
6 069
Hundhälsa Jag får väl börja från början. Jag har en helt fantastiskt underbar papillon tik som är nyss fyllda 7år... Jag har haft henne sedan...
Svar
14
· Visningar
2 101
Senast: _Skifting_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp