Hundslynan?

saddi

Trådstartare
Skulle söka på hundstallet och då kom hundslynan upp, funderade på varför det sökordet fanns med på google och tittade vad det var. Bland det äckligaste jag sett, hur kan det vara tillåtet att ha en sådan blogg? Kan man anmäla den någonstans? :confused: Fast det är väl inte olagligt i Sverige än?:cool:

Usch mår illa, att det finns folk som gör så? Och folk som läser skiten? :(
 
Sv: Hundslynan?

Nej det är inte ett smack olagligt. Inte så ovanligt heller. Finns drösvis med djurporr på nätet, där hund + kvinna troligen tillhör det vanligaste.
 
Sv: Hundslynan?

alltså det är så främmande för mig att jag inte vet hur jag ska tänka. men fattar inte grejjen finns säkert massa män som vill "para" henne, liksom att tända på hundar, weird, de är ju typ barn.
 
Sv: Hundslynan?

Exakt min tanke... Efter att ha läst kommentarerna här förstår jag vad det handlar om och kommer för mitt liv inte att besöka och kolla själv. :crazy:
 
Sv: Hundslynan?

men för helvete detta måste ju vara olagligt!!!! Att detta inte är olagligt i ett så pass välutveckalt land som Sverige är ju sjukt!!! hatahatahata

:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 
Sv: Hundslynan?

:(
har hört talas om den där sidan förut, och jag blir riktigt äcklad av tanken..

jag hoppas att det nån gång kommer bli olagligt att förgripa sig på djur!
 
Sv: Hundslynan?

Vad jag inte fattar är varför man tog bort lagen om tidelag... De har vart olagligt men den togs bort när lagen mot homosex togs bort... :confused:
 
Sv: Hundslynan?

Jag förstår inte, är det en blogg som handlar om tidelag? Finns det bilder? Det kanske går att anmäla om man tror att något djur far illa?
 
Sv: Hundslynan?

ja det är jättehemskt att det är lagligt, man mår ju fan illa.

men tänk på att besöka hennes blogg ger ju henne bara mer publicitet. och hon ser att fler besöker hennes sida...
 
Sv: Hundslynan?

Fy faan vad äckligt:cry:.
Ja,det finns bilder och som någon skrev så är det inte olagligt så länge det inte är djurplågeri (sen är ju frågan vad som räknas till djurplågeri i detta fall?)

Det var ju bara några dagar sedan jag skrev om tidelagen i en annan tråd (om att följa lagar och regler,som är låst nu) på senior,men då var det ett par som undrade varför det skulle finnas en lag när det redan var brottsligt att plåga djur= sexuella övergrepp.:confused: Svaret visade sig nu,tyvärr:crazy:
 
Sv: Hundslynan?

Fy faan vad äckligt:cry:.
Ja,det finns bilder och som någon skrev så är det inte olagligt så länge det inte är djurplågeri (sen är ju frågan vad som räknas till djurplågeri i detta fall?)

Det var ju bara några dagar sedan jag skrev om tidelagen i en annan tråd (om att följa lagar och regler,som är låst nu) på senior,men då var det ett par som undrade varför det skulle finnas en lag när det redan var brottsligt att plåga djur= sexuella övergrepp.:confused: Svaret visade sig nu,tyvärr:crazy:

Jag kollade sidan och det är väl knappast att plåga att djur, även om det är osmakligt.

Tidelagen är en morallag och har väldigt lite med djurets välmående att göra och därför tycker jag inte vi behöver den, vi har djurskyddslagen och man får inte plåga djur, det gäller då även vid sexuella akter.
Så varför skulle vi ha en extra lag för just tidelag?
Ska en kvinna i fängelse för att en hund slickar henne mellan benen och på vilket skadar det hunden tillskillnad från att den slickar din hand?

Å andra sidan tycker jag att straffen för att plåga att djur borde blir betydligt hårdare.:(
 
Sv: Hundslynan?

KL

Jag tycker detta är som att utnyttja barn/psykiskt sjuka människor.
Det handlar om varelser som inte förstår var det handlar om och inte kan säga nej.
Jag tycker också att det borde vara olagligt och dömas därefter!
 
Sv: Hundslynan?

Jag kollade sidan och det är väl knappast att plåga att djur, även om det är osmakligt.

Tidelagen är en morallag och har väldigt lite med djurets välmående att göra och därför tycker jag inte vi behöver den, vi har djurskyddslagen och man får inte plåga djur, det gäller då även vid sexuella akter.
Så varför skulle vi ha en extra lag för just tidelag?
Ska en kvinna i fängelse för att en hund slickar henne mellan benen och på vilket skadar det hunden tillskillnad från att den slickar din hand?

Å andra sidan tycker jag att straffen för att plåga att djur borde blir betydligt hårdare.:(

Jag tycker att vi behöver en lag som förhindrar att,som i detta fall,hundar blir "utnyttjade" av människor att utföra sexuella tjänster åt dem. Förhindra kanske inte går,det är ju upp till var och en att bryta mot lagen,men nu visar det ju sig att det är helt lagligt=okej att göra som denna kvinnan som bloggar om det.

Jo,jag tycker det är en stor skillnad om en hund slickar någon mellan benen eller på en hand. Tycker inte du det:eek:? Att det inte skadar hunden är säkert sant (jag vet inte hur djur tänker om det),men att det är okej enligt mig,NEJ....
 
Sv: Hundslynan?

Jag kollade sidan och det är väl knappast att plåga att djur, även om det är osmakligt.

Tidelagen är en morallag och har väldigt lite med djurets välmående att göra och därför tycker jag inte vi behöver den, vi har djurskyddslagen och man får inte plåga djur, det gäller då även vid sexuella akter.
Så varför skulle vi ha en extra lag för just tidelag?
Ska en kvinna i fängelse för att en hund slickar henne mellan benen och på vilket skadar det hunden tillskillnad från att den slickar din hand?

Å andra sidan tycker jag att straffen för att plåga att djur borde blir betydligt hårdare.:(

Må så vara att det är svårt att "utnyttja" en hanhund (tex) även om det förekommer. Jag tycker dock att det ska finnas ett strikt förbud mot penetrering.
 
Sv: Hundslynan?

KL

Jag tycker detta är som att utnyttja barn/psykiskt sjuka människor.
Det handlar om varelser som inte förstår var det handlar om och inte kan säga nej.
Jag tycker också att det borde vara olagligt och dömas därefter!

Sant i varenda ord. Skillnaden är ju tyvärr bara att med djur är det okej enligt lag,men inte i det andra fallet med människor som inte kan säga nej:(
 
Sv: Hundslynan?

Jag tycker att vi behöver en lag som förhindrar att,som i detta fall,hundar blir "utnyttjade" av människor att utföra sexuella tjänster åt dem. Förhindra kanske inte går,det är ju upp till var och en att bryta mot lagen,men nu visar det ju sig att det är helt lagligt=okej att göra som denna kvinnan som bloggar om det.

Jo,jag tycker det är en stor skillnad om en hund slickar någon mellan benen eller på en hand. Tycker inte du det:eek:? Att det inte skadar hunden är säkert sant (jag vet inte hur djur tänker om det),men att det är okej enligt mig,NEJ....

Fast vi utnyttjar ju djur på väldigt många olika sätt och får dem utför handlingar åt oss, skillnaden här är ju då att det handlar om sexuellt och människan tänder på det.

Vart ligger den stora skillnaden då? I njutningen?
Blir det tidelag och sexuellt övergrepp om hunden slickar någon på halsen och någon tänder på det? På låret? På armarna? Så fort en hund kommer åt en erogenzon?
Hur och vart drar man gränsen?
Är det när människan känner njutning och tänder?
 
Sv: Hundslynan?

KL

Jag tycker detta är som att utnyttja barn/psykiskt sjuka människor.
Det handlar om varelser som inte förstår var det handlar om och inte kan säga nej.
Jag tycker också att det borde vara olagligt och dömas därefter!

Att jämnföra med barn och förståndshandikkappade funkar inte riktigt, vi rider inte på barn, ställer dem inte i boxar och avlivar dem inte när de är sjuka.
Det är skillnad på djur och människor och det bör hållas skillnad på.

Även djur kan säga nej.
 

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
301
Senast: Glimra
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 174
Senast: Ajda
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 382
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 048
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp