Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Hunter transport?!

B

**BORTTAGEN**

Hej!
Någon som känner till en transport med märket Hunter?!
Dom som jag har sett har dörrar som baklucka men kan också bli ramp, fronturlastning och gummi mellanvägg.
Någon som vet någon återförsäljar, gärna med hemsida?!

Häls. Gildra

B

**BORTTAGEN**

Vi har en Ifor Williams, finns D som ser precis likadana ut som vårn som heter Hunter, Mn våran heter inte D :confused: Vi köpte den i SKåne, vid Flyinge, enda återförsäljaren, tror att D transporterar den endast dit.
Jättebra transport! Jättebra O ha på en varm tävlingdag eftersom man kan öppna som dörrar bak O ha den bakom hästen stängde, samt öppna i tak O över frontlastningsrampen! Mn eftersom det är piggar man stoppar i hål för O "låsa" till så är den ganska skev i början O rosat :crazy: Inte bra!

Ifor Williams säljs av Harvidsson & Dotter. De levererar i hela Sverige. Webbadress: www.harvidssonodotter.se Jag har en Ifor Williams sedan tre år tillbaka. Är supernöjd och vill inte byta. Enda minuset är tyngden (men uppvägs av allt annat, inkl ett bra pris).

B

**BORTTAGEN**

Hej!
Ja precis det är en ifor williams jag menar.
Är vagnens vikt väldigt mycket eller?!
Vad kostar dom?!

Häls. Gildra

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6451 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Utrustning Jag har bestämt mig för att köpa en transport. Det stressar mig lite att vara beroende av att låna/hyra.. Har lite funderingar kring...
2
Svar
39
· Visningar
1 708
Utrustning Hej! Har aldrig ägt transport tidigare, men nu vi letar efter ett till vår häst (170cm mankhöjd) och står i valet mellan ett begagnat...
Svar
11
· Visningar
989
Utrustning Jaha, står i träsket, behöver en ny transport. Ber om ursäkt över en rörig tråd med mycket om och men. Vad är era bästa tips för att...
2
Svar
38
· Visningar
2 049
Övr.Hund Hej! Jag har tänkt tanken på hur det skulle kunna hjälpa mig om jag hade haft en Assistanshund, Psykisk hälsa hund. Jag funderade på...
Svar
8
· Visningar
478

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vad är godkänd utbildning
  • Betäckningar 2021

Omröstningar