Hunter transport?!

B

**BORTTAGEN**

Hej!
Någon som känner till en transport med märket Hunter?!
Dom som jag har sett har dörrar som baklucka men kan också bli ramp, fronturlastning och gummi mellanvägg.
Någon som vet någon återförsäljar, gärna med hemsida?!

Häls. Gildra
 
Vi har en Ifor Williams, finns D som ser precis likadana ut som vårn som heter Hunter, Mn våran heter inte D :confused: Vi köpte den i SKåne, vid Flyinge, enda återförsäljaren, tror att D transporterar den endast dit.
Jättebra transport! Jättebra O ha på en varm tävlingdag eftersom man kan öppna som dörrar bak O ha den bakom hästen stängde, samt öppna i tak O över frontlastningsrampen! Mn eftersom det är piggar man stoppar i hål för O "låsa" till så är den ganska skev i början O rosat :crazy: Inte bra!
 
Ifor Williams säljs av Harvidsson & Dotter. De levererar i hela Sverige. Webbadress: www.harvidssonodotter.se Jag har en Ifor Williams sedan tre år tillbaka. Är supernöjd och vill inte byta. Enda minuset är tyngden (men uppvägs av allt annat, inkl ett bra pris).
 
Hej!
Ja precis det är en ifor williams jag menar.
Är vagnens vikt väldigt mycket eller?!
Vad kostar dom?!

Häls. Gildra
 

Liknande trådar

Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 791
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 389
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej, Jag går i tankarna att köpa hästtransport men vet inte vad jag ska välja. Jag har som många ett par krav på listan och nu önskar...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: Anemone
·
Utrustning Är det någon som vet några transporter, förutom Fautras som jag redan har koll på, som har bakbommar man kan stänga från där man står...
Svar
11
· Visningar
1 050

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp