Hunting - var hittar man tävlingar?

G

Gisburne

Ja, som rubriken säger, var hittar man tävlingarna? Hästivalen i Gävle, om den fortfarande genomförs, har den fortfarande Huntingklasser? Någon som vet något annat ställe där man kan tävla Hunting?

Gärna en briefing om reglerna också, minns inte så noga! :)
 
Sv: Hunting - var hittar man tävlingar?

Baståsen ska ha hunting i sommar, kommer dock inte ihåg när. Sen hade ju Strömsholm en huntingklass förra helgen så det finns ju lite olika iaf.
 
Sv: Hunting - var hittar man tävlingar?

Gå in på förbundets hemsida och där under tävlingstermin och fälttävlan där läggs propositionerna för hunting ut.
I örebro ska det också vara hunting, dom brukar ha några hunting per år.
 
Sv: Hunting - var hittar man tävlingar?

Okej! Jag var inne på förbundets hemsida förut och letade, sökte på "hunting" och fick upp 2 artiklar, men det stod i princip bara "den och den vann i huntingklass på Strömsholm" och sen inget mer... :smirk:
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
319
Övr. Barn Ja som rubriken säger, vad kan man hitta på med en 10-åring? Det bör vara enkelt att ta sig med kollektivtrafiken, jag är inte så van...
Svar
8
· Visningar
748
Senast: Kratus
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 924
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp