Hunting - var hittar man tävlingar?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Gisburne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 421
G

Gisburne

Ja, som rubriken säger, var hittar man tävlingarna? Hästivalen i Gävle, om den fortfarande genomförs, har den fortfarande Huntingklasser? Någon som vet något annat ställe där man kan tävla Hunting?

Gärna en briefing om reglerna också, minns inte så noga! :)

Sv: Hunting - var hittar man tävlingar?

Baståsen ska ha hunting i sommar, kommer dock inte ihåg när. Sen hade ju Strömsholm en huntingklass förra helgen så det finns ju lite olika iaf.

Gå in på förbundets hemsida och där under tävlingstermin och fälttävlan där läggs propositionerna för hunting ut.
I örebro ska det också vara hunting, dom brukar ha några hunting per år.

Okej! Jag var inne på förbundets hemsida förut och letade, sökte på "hunting" och fick upp 2 artiklar, men det stod i princip bara "den och den vann i huntingklass på Strömsholm" och sen inget mer... :smirk:

Liknande trådar

Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
599
Senast: Twihard
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 588
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 297
Senast: Edla
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar