Hur anonyma är ni på buke?

Är inte ett dugg anonym, har både bilder på mig själv och går att spåra upp via hundens namn. Står för allt jag skriver så. Har inte heller problem med att någon bukare skulle hejja på mig irl om de kände igen mig - kan tycka det är trevligt faktiskt.

Precis samma här minus att jag nog har typ noll bilder av mig själv (pga ointresse av mitt fejs på bild 😁) någonstans på nätet annat än sådana andra tagit eller ett litet gäng med min häst. Jag är så sjuuuuuukt nojig med precis allt på nätet/övervakning osv. Har glatt alltid på min platsdelning osv men delar helt enkelt bara inte med mig av sådant jag inte pallar ha offentligt.
 
Egentligen vill jag inte att nån i mina "andra liv" lätt ska kunna hitta vad jag delar med mig av här. Inte för att det är några skandaler eller komprometterande, men jag vill inte vara så privat med kreti och pleti.

Plus att jag inte vill att ev. arbetsgivare eller arbetskamrater enkelt ska kunna googla fram mig och läsa.

En användare jag numera har på ignore skrev en gång att hen minsann visste vem jag var. Det var så aggressivt och obehagligt att det åt i mig i många veckor.
 
Jag är inte anonym, familjen och vännerna vet att jag skriver här. så länge de är positivt och inte tar upp en massa jobbiga privata saker så är de lungt.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 989
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 816
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
826
Senast: Happimess
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp