Hur bär ni scarf?

tott

Trådstartare
Jag tycker det är så snyggt med scarf som accessoar, men jag får själv inte till det. Hur knyter/virar ni er scarf?
 
Beror på sjal, och kläder. Det går ju att göra så mycket.

Ska jag ha den för att täcka lite, i en för stor urringning (vill inte visa för mycket av ärr)så arrangerar jag den löst mitt på. ska den bara vara färgklick så kanske jag knyter den på sidan av halsen och lägger ändarna framåt resp bakåt.

Beror på storlek också. Och material.
Möjligheterna är många.
Jag har sjal nästan jämt.
 
Jag tycker det är så snyggt med scarf som accessoar, men jag får själv inte till det. Hur knyter/virar ni er scarf?
Jag virar den ofta bara ett varv runt halsen med båda testarna hängande på framsidan.
becksondergaard-sjal-gwen.jpeg
 

Liknande trådar

Övr. Barn Tyckte också den "vanliga" uppdelningen var så taskig på något sätt, mamman är hemma i ett år och allt är jobbigt sen kommer pappan in...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
11 632
Senast: Imogen
·
Mat Vilken är eran favorit frukt/bär? Finns ju så otroligt många olika. Riktigt goda tycker jag Kiwi, Hallon, Jordgubbar och krusbär är...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
2 191
Senast: snorp
·
Tjatter Hur ser det ut? Tänker ni pynta? Tänker ni baka, eller klä ut er? Har ni köpt pumpor? Är huset ständigt hemsökt? 👻 Jag köpte första...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 441
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag har just nu en Garmin vivomove som jag tycker är hyfsat snygg. Men den är repig och jag är inte helt nöjd med funktionen, så jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 282
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp