Hur betala ryttarlicensen?

Medryttarinna

Trådstartare
Jag har tdb-konto sedan ett antal år. Jag tog ut de pengar som fanns där, enligt anvisningar, inför förändringarna av tdb.
Nu har jag betsällt ryttarlicens för 2020. Den är nu obetald. Men hur tusan betalar jag?
Trots att jag läser allt om nya tdb/licenser 2020 på TDB begriper jag inte hur jag ska betala. Det står att man ska kunna betala med swish eller med kort, men inte hur.
Kan någon person här hjälpa mig?
 
Jag har tdb-konto sedan ett antal år. Jag tog ut de pengar som fanns där, enligt anvisningar, inför förändringarna av tdb.
Nu har jag betsällt ryttarlicens för 2020. Den är nu obetald. Men hur tusan betalar jag?
Trots att jag läser allt om nya tdb/licenser 2020 på TDB begriper jag inte hur jag ska betala. Det står att man ska kunna betala med swish eller med kort, men inte hur.
Kan någon person här hjälpa mig?
Har du provat att klicka på alternativet betala med swish?
 
Tack för att du försöker hjälpa mig! Men jag är inne på 'beställningar'. Jag ser att licensen för 2020 är beställd men obetald. Det finns inget klickbart i den vyn!
 
Hm, nu har ju min vy ändrats eftersom jag redan har betalt. Men jag tror att jag fick två alternativ och då klickade jag på det ena.
 
Jag la in licensen på hästen och får upp alternativen betala med kort eller betala med Swish.
Menar du att jag måste 'koppla ihop' mig och hästen på nytt i tdb? Men vi är redan kopplade. Han kommer upp när jag går in på 'mina hästar' och jag kunde förnya hans licens (han har livstidslicens).
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag blir tokig. Vi har sonen varannan vecka och ska ju då dela på kostnader som kläder, sport, cykel osv osv. Pappan skyller dock...
Svar
2
· Visningar
1 739
Senast: Manji
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 358
Relationer Skulle vilja höra hur andra tänker kring följande situation. Vi har de senaste 11 åren alltid firat jul hos oss, innan dess firade vi...
18 19 20
Svar
383
· Visningar
32 784
Senast: _Taggis_
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 645
Senast: flera_00
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp