Hur bli av med efterhängsen mäklare?

De berättar att marknaden är het i området där jag bor och att de gärna hjälper mig om jag går i säljartankar.
Tveka inte att svar på mitt sms så hjälper jag mer än gärna till. Och så önskar han mig trevlig helg.

Helt enkelt göra reklam för sig själv till någon som bett om att inte få den, som blockerat alla nummer de kontaktat mig från, och som står i nix-registret.:devil:
Risken är ju att de också ringer alla som inte varit kunder hos dem. Oss skickar mäklare brev till och ringer ibland trots att vi inte ens äger huset vi bor i (utan det är ett stort bostadsbolag) O_o
 
Risken är ju att de också ringer alla som inte varit kunder hos dem. Oss skickar mäklare brev till och ringer ibland trots att vi inte ens äger huset vi bor i (utan det är ett stort bostadsbolag) O_o
Tycker det är intressant när det går ut reklam i stil med "Anlita någon med god lokalkännedom, anlita oss!" till hyresbostäder. Så mycket för den goda lokalkännedomen :angel:
 
Smäll på fingrarna, inget annat.

För mig handlar det om att ha rätt och förhoppningsvis slippa bli terroriserad av dem i fortsättningen.

Jag frågade han som ringde senast vad han hade för förhållande till nix. Han sa att det var mycket bra och bad inte ens om ursäkt, vilket alla andra gjort. Han visade inte heller någon förståelse för min irritation.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 946
Senast: Sasse
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 506
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 384
Senast: Nixehen
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 138
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp