hur bli av med en energitjuv?

PrittePuff

Trådstartare
Vad säger man / skriver man till en energitjuv för att bli av med den?

Jag blev vän med en kille på fb, mina vänner varnade mig. och ja, nu 5 dagar senare så har jag plockat bort han för han bara sög energi.

Men hur blir jag av med honom, jag upplyste honom om att jag tyckte han var en energitjuv, men nääää det va han ju inte. och så började han nöta på mig igen.

Finns det något effektivt att skriva till han?
 
Sv: hur bli av med en energitjuv?

Tack och hej.
Låt mej va.
Jag vill inte umgås mer.
Sluta skriva.

Och så kan du ge tusan i att svara. Typ;)
 
Sv: hur bli av med en energitjuv?

Vad säger man / skriver man till en energitjuv för att bli av med den?

Jag blev vän med en kille på fb, mina vänner varnade mig. och ja, nu 5 dagar senare så har jag plockat bort han för han bara sög energi.

Men hur blir jag av med honom, jag upplyste honom om att jag tyckte han var en energitjuv, men nääää det va han ju inte. och så började han nöta på mig igen.

Finns det något effektivt att skriva till han?

Låta bli att svara?
 
Sv: hur bli av med en energitjuv?

Jag tycker som de andra. Bara sluta skriv. Om du ger honom något att surfa vidare på så kommer han ta den chansen o sedan är ni igång igen. Ger du honom inget så har han inget att ta tag i.
 
Sv: hur bli av med en energitjuv?

Tack allihopa! :heart


Jag ska sluta svara. Om han fortsätter att skriva så blockerar jag honom! :)
Tack!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 367
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 634
Senast: Saigon
·
L
  • Artikel
Dagbok Förlåt om dethär blir dåligt skrivet men det är bara tankar som jag vill få ut om vän skap och sånt. Men ja jag blev ju mobbad i skolan...
Svar
16
· Visningar
1 317
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 495
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp