Hur börja skilja sig med små barn? Del II

Hoppas på att allt går bra för henne, och att hon fortsätter anteckna så mycket som möjligt om vad som händer, även om det inte skrivs ut online någonstans. Spara hans meddelanden, anteckna vad som sägs och när. Håll koll på det, för det kan vara bra att ha i framtiden.
 
Det smäller snart. Jag går med konstant ont i magen och illamående.

Jag har fått stöd under tiden,utan det hade jag nog inte orkat.

ÄNDÅ tar det så mycket energi och jag är rädd för sista stegen nu. Kan ligga och tänka att jag utsatt honom för svek och är egoistisk. Att jag förstör hela barnens tillvaro och för oss båda ekonomiskt med tanke på världsläget. Jag sörjer huset med barnens första steg mm i förväg..

Fy fan! Jag vill att allt ska vara över 😭

Mest av allt önskar jag att han kunde acceptera...
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
12 13 14
Svar
260
· Visningar
18 076
Senast: Dorinda
·
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 065
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ Jag har väldigt små/smala/trånga hörselgångar och har svårt att hitta in ear-lurar som håller sig kvar i öronen. Jag byter alltid till...
Svar
10
· Visningar
528
Senast: Murray
·
Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 930
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp