Bukefalos 25 år!

hur börjar man?

B

**BORTTAGEN**

hej alla hästvetande. Hur börjar man om man vill ställa upp i en distanstävling, behöver man liknande gröna kort å sånt? å vart får man reda på var och när tävlingarna är??

Finns det olika klasser? svårighetsgrader osv.?

:confused:

Du behöver grönt kort o lokal licens. Hästen behöver ingen licens under 50 km´s klasser. Kolla in på www.distans.just.nu så hittar du årets tävlingstermin. Men nu är den ju snart över för iår. Sök här på forumet så hittar du även en hel del info om distans. :)

Liknande trådar

Tävling Hej! Min ponny blir/är i år 6 år gammal, så det börjar bli dax för inmätning. Problemet är att han troligtvis är någon cm över 148...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 488
Träning Nu behöver jag skriva av mig och kanske få lite input, för jag känner att jag bryter ihop och ger upp snart. Lång historia kort, jag...
Svar
17
· Visningar
1 190
  • Artikel
Dagbok Innan jag skriver om det jag tänkte idag så vill bara säga så ni vet att jag menar INTE ALLS att man inte får skriva om såna här saker...
Svar
14
· Visningar
810
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en väldigt jobbig dag. Och jag vet inte hur jag ska göra för jag orkar liksom inte hålla på kämpa HELA tiden men jag får...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
4 768

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 25
  • Rastråd såklart! För vi älskar rastrådar

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 15