hur börjar man?

B

**BORTTAGEN**

hej alla hästvetande. Hur börjar man om man vill ställa upp i en distanstävling, behöver man liknande gröna kort å sånt? å vart får man reda på var och när tävlingarna är??

Finns det olika klasser? svårighetsgrader osv.?

:confused:
 
Du behöver grönt kort o lokal licens. Hästen behöver ingen licens under 50 km´s klasser. Kolla in på www.distans.just.nu så hittar du årets tävlingstermin. Men nu är den ju snart över för iår. Sök här på forumet så hittar du även en hel del info om distans. :)
 

Liknande trådar

Dressyr Ja alltså, det här är tyvärr ”som vanligt”. Han började med det här på förra stället och 80 % av alla pass kastar han sig minst två...
Svar
19
· Visningar
473
Senast: tuaphua
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 601
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! Jag letar av olika anledningar ponny / häst men kan verkligen inte bestämma mig för vad som är bäst. Har ni några kloka tankar...
Svar
5
· Visningar
522
Senast: Roheryn
·
Hästhantering Hej! Jag får hem en nykastrerad tvååring om allt går som det ska. Funderar om det bästa är att han går med vallacken nu? Sen får min...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp